וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ רוזנטל: "במשטרה הוחלט להמליץ על כתב אישום נגד ראש הממשלה"

6.5.2017 / 19:56

הח"כ מהמחנה הציוני טען ב"שבתרבות" במודיעין כי הוא יודע בוודאות על החלטה להגיש כתב אישום בתיק 1,000 בעבירות של קבלת מתנה אסורה והפרת אמונים. מטעמו של נתניהו נמסר: "שהשמאל יחפש ישועה במקום אחר"

צילום: ח"כ מיקי רוזנטל

חבר הכנסת מיקי רוזנטל (המחנה הציוני) טען היום (שבת) כי במשטרה כבר הוחלט להמליץ על כתב אישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בתיק 1,000 בעבירות של קבלת מתנה אסורה והפרת אמונים. באירוע "שבתרבות" במודיעין, בהנחיית העיתונאית עמליה דואק, אמר רוזנטל כי הוא יודע זאת בוודאות והוסיף: "הפרשנות שנתניהו מנסה לתת למתנות שקיבל במאות אלפים היא אינה פרשנות המשטרה".

עם זאת, רונזטל ציין כי בין המלצת המשטרה לכתב אישום עומד היועץ המשפטי לממשלה. "כבר היו מספר המלצות משטרה להעמיד את נתניהו ורעייתו לדין שהסתיימו במריחה ולא כלום", טען. לדבריו, "נבחר ציבור שמקבל מתנות בהיקפים כאלה זה בלתי נסבל. אם לא יוגש כתב אישום, אנחנו בצרות. נתניהו מודאג בצדק, משבר התאגיד, כמו המשבר הבא שיצוץ בקרוב, הוא חתירה של ראש הממשלה ליציאה לבחירות לפני המלצת המשטרה על מנת לחמוק מכתב אישום".

רוזנטל אמר את הדברים ברקע דברי עו"ד ליאת בן ארי, הפרקליטה הבכירה המלווה את חקירת ראש הממשלה, שלפיהם, "אין דבר כזה מתנות פעוטות, כל דבר תלוי בנסיבות אך שאלת החברות עולה בכל התיקים".

מטעמו של נתניהו נמסר כי "אפשר לחשוב איזו הפתעה. אחרי שמדליפים מהמשטרה במשך חודשים שימליצו להעמיד לדין - האם מישהו מעלה בדעתו שיהיה להם האומץ לרדת מהעץ ולהודות שאין כלום? ובאשר לדובר החדש של המשטרה מטעם עצמו, מיקי רוזנטל, וחבריו מהשמאל אנו אומרים: חפשו לכם את הישועה במקום אחר".

עוד בנושא:
פרקליטה בכירה בצוות חקירת נתניהו: "מאות אלפי שקלים אינם מתנות"
תיק 1000: "המשטרה חושדת שאיש עסקים נוסף העניק טובות הנאה לנתניהו"
גרסת נתניהו בפרשת המתנות: "לא ידעתי ששרה קיבלה שמפניות ממילצ'ן"

ישיבת הממשלה היום 3 במאי 2017. אמיל סלמן, מערכת וואלה! NEWS
קורא לאופוזיציה לחפש ישועה במקום אחר. נתניהו/מערכת וואלה! NEWS, אמיל סלמן

באירוע במודיעין התייחס ניצב בדימוס יואב סגלוביץ' (יש עתיד) לדברי הפרקליטה. "לצערי הרב, אני חושב שהיא אמרה את מה שכל אחד בציבור מבין, זה שראש ממשלה אומר מעל דוכן הכנסת שמותר לקבל מתנות מחברים, זה לא אומר שמותר. המציאות היא שאסור לקבל. תארו לכם שאלוף בצבא, היה מקבל כל חודש וודקה באלף שקלים, הוא דקה אחת היה נשאר בצבא? אנחנו מגיעים לשיח הזה שמותר לקבל מתנות מחברים כיוון שהאמירות של נבחרי הציבור לא מספיק ברורות בהקשרים האלה", אמר.

לדבריו, "בנימין נתניהו לא יכול לטעון שהוא לא יודע מה כללי המותר והאסור, כי אם נגיד שהוא לא ידע פעם, אז הסבירו לו את זה כשסגרו לו את התיק הקודם (פרשת עמדי) שגם שם היה ערבוב תחומים בין הציבורי לפרטי, בין כללי המותר והאסור. אסור להתבלבל, ראש הממשלה שלנו יודע שיש לו תיק סגור בעבירות של שחיתות".

ח"כ נחמן שי (המחנה הציוני), שהשתתף גם הוא באירוע תקף את ראש הממשלה בנושא התאגיד. "ניסיונות ההשתלטות של נתניהו על התקשורת והשידור הציבורי במדינת ישראל הם מחטף פוליטי שתכליתו השחתת התקשורת וניתוץ מכוון של הדמוקרטיה", אמר.

(עדכון ראשון: 13:56)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully