וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנקמה הכי אכזרית ומיוחדת שראינו בבחורה שבגדה בשני גברים

14.5.2017 / 10:30

גבר שגילה שחברתו בוגדת בו והחליט להופיע במקום העבודה שלה ולהציע לה נישואין. אבל אז נכנס המאהב, איתו שיתף פעולה, והשניים התעמתו עם הבוגדת. האם הייתם מגיבים כמוה?

צילום מסך

כבר ראינו לא מעט דרכים מקוריות לנקום על בגידה, אך זו חייבת להיות אחת הייחודיות שבהן. אחרי הכל, מתי בפעם האחרונה שמעתם על נבגד שחובר למאהב כדי לנקום באישה?

אז כן, על זה מדובר. גבר גילה שחברתו בוגדת בו, ובמקום להתעמת איתה באופן ישיר, הוא החליט לפנות למאהבה ולהציע לו לנקום בה בצורה אכזרית למדי.

לפי הדיווחים בתקשורת העולמית (שלא ציינה היכן או מתי התרחש המאורע המכונן הזה) - בן הזוג הגיע במפתיע למקום העבודה של חברתו וכרע ברך, כביכול כדי להציע לה נישואין. האושר על הפנים שלה אומר הכל.

עוד בנושא:

גבר תפס את חברתו במיטה עם גבר אחר - ונקם בדרך מקורית
"סקס בהתגנבות": טרנד הסקס המסוכן שהגיע הזמן לדבר עליו
מורה שעשתה (וצילמה) שלישייה עם תלמיד ומורה אחרת חמקה ממאסר
האקסית הלבנה שנפגשה עם ברק אובמה גם בזמן שיצא עם מישל: "הוא הציע לי נישואים פעמיים"

שני גברים מתנקמים בחברה שבגדה בהם. צילום מסך
רגע לפני שהכל התפוצץ/צילום מסך

החברה התרגשה וחייכה, אלא שאז נכנס המאהב שלה בדלת וניצב לצד בן זוגה. "היו לך שני גברים טובים ודפקת את זה!" אמר לה הגבר שלפני רגע כרע ברך בפנייה. האישה הנבוכה החליטה לצאת בריצה מהבר-מסעדה, לא לפני שבן זוגה צעק לה: "את רואה איך שיחקת בי?"

על פי הדיווחים, האישה יצאה עם שני הגברים בו זמנית במשך מספר חודשים, בלי לספר לאחד על השני. מאחד מהם, כך נטען, היא אפילו קיבלה מכונית במתנה, אז לפחות יצא לה משהו מכל הסיפור.

  • עוד באותו נושא:
  • בגידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully