וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עומד מאחורי הפטמות ששרות בפייסבוק על זה ש"כולם אוהבים ציצים"?

7.5.2017 / 11:00

בכדי להעלות את המודעות לסרטן השד נמצאה דרך ערמומית להציג חזה נשי בפייסבוק ובאינסטגרם. התוצאה: שדיים שמזמרים "כולם אוהבים ציצים"

פטמות שרות במסגרת קמפיין ויראלי להעלאת המודעות לסרטן השד/Facebook

אם אתם מעוניינים לצפות בזוג שדיים חשופים, לא כדאי שתחפשו אותם בפייסבוק. למעשה, סביר להניח שבכלל לא תצליחו למצוא כאלו ברשת החברתית, מכיוון שהנהלת פייסבוק דואגת לצנזר תמונות וסרטונים שמציגים חזה חשוף. אלא שאחת מהתנועות למלחמה בסרטן השד בארגנטינה מצאה דרך מקורית במיוחד להציג חזה חשוף גם בפייסבוק, בסרטון שרץ ברשת בימים האחרונים, ואף להעלות את המודעות למלחמה בסרטן השד, אשר מדי שנה, פוגע בנשים רבות ברחבי העולם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החזה המזמר למטרה טובה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא

עוד באותו נושא

איך מדגימים בדיקת שד בלי להראות שדיים?

לכתבה המלאה

במקום זוג פטמות, מוצגים בסרטון הוויראלי זוג שפתיים שנמצאים במקומן ומסבירות את חשיבות בדיקת סרטן השד בקרב נשים, בשיר. על אף שבסרטון נראה בבירור חזה של אישה, פייסבוק לא צנזרה אותו, הודות לרעיון המבריק של יוצריו, שבכך דאגו שהסרטון יצבור מיליוני צפיות, ויעלה את המודעות למחלה - מטרה שבהחלט מקדשת את האמצעים.

מקהלת השדיים שרה - 'כולם אוהבים ציצים', אבל אז היא נחתכת באמצע על ידי קול שאומר: 'לא, לא כולם... סרטן שונא אותנו' ואז נראית אישה שעברה כריתת שד. הסרטון ממשיך: "המציאות לא כל כך נחמדה, אחת מכל שמונה זה הממוצע" (כלומר, מספר הנשים שלוקות בסרטן השד). הסרטון מייעץ לאנשים לבדוק את השדיים לעיתים קרובות וללכת לרופא, אפילו "גברים ואבות" כי "כולם אוהבים ציצים, גם תינוקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully