וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסימת הקליטה לאסירים מעוררת כעס בנגב: "אי אפשר להזמין אמבולנס"

4.5.2017 / 21:43

חסימת התדרים סמוך לכלא קציעות, שנועדה לשבש את הקליטה הסלולרית של האסירים הפלסטינים השובתים רעב, פוגעת בשגרת היומיום באזור. תושבת רמת נגב: "החיילים ללא קליטה בסלולרי - מה יקרה אם יתרחש אירוע ביטחוני?"

צלמים זמניים מורשים

תושבים ברמת נגב זועמים על חסימת תדרים יזומה של הקליטה הסלולרית באזור, המתבצעת לטענתם בשל רצון המדינה להפריע לשביתת הרעב של האסירים הביטחוניים. לדברי התושבים, שיבוש הקליטה מקשה על חיי היומיום של תושבי האזור והמבקרים בו, עד כדי סיכון חיי אדם.

החסימה, שהחלה ביום שישי שעבר, מפרה את שגרת החיים באזור, והחקלאים ובעלי העסקים במועצה מדווחים על נזקים כלכליים שנגרמו להם. תושבים שנפגעו בימים האחרונים בתאונות דרכים התקשו להזעיק עזרה רפואית, לטענתם בשל חוסר הקליטה.

ראש מועצת רמת נגב ערן דורון פנה אתמול (רביעי) לראש הממשלה בנימין נתניהו, בבקשה להסיר את החסימה: "לא נתפס בעיניי איך על מנת לשבש את שגרת האסירים הפלסטינים בבתי הכלא נפחא וקציעות, בחרתם לשבש לחלוטין את שגרת האזרחים, החקלאים ואנשי הצבא באזור כל כך רגיש ביטחונית וחשוב ציונית. אין לי ספק שהאסירים הביטחוניים הללו, המעורבים בטרור רצחני, מחככים ידיהם בהנאה על שהצליחו גם ממקום שבתם בכלא, להפר את שגרת החיים של אזרחי מדינת ישראל", כתב דורון.

עוד בוואלה! NEWS:
דיווח בארה"ב: חיל האוויר יירט מפציצים רוסיים ליד אלסקה
פרסום ראשון: בתי החולים הונחו להיערך להזנה בכפייה של אסירים שובתי רעב
אונסק"ו אישר החלטה אנטי-ישראלית על הריבונות בירושלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"בחרתם לשבש לחלוטין את שגרת החיים של התושבים" מכתבו של ראש המועצה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שרון צ'רי, חקלאי וכונן מד"א מפתחת ניצנה סיפר לוואלה! NEWS על הקושי בהזמנת סיוע רפואי: "בשבוע האחרון אירעו שלוש תאונות דרכים, בשתיים מהן טיפלתי אישית, ובכולן התקשו הפצועים להזעיק עזרה רפואית. עד שלא ימות מישהו, לא תתעוררו?", התריע צ'רי.

שחף גבעון, מבעלי צימר "המצפה" ביישוב עזוז, הביעה חמלה כלפי החיילים. "יישובי האזור נמצאים במרחק קצר מהגבול עם מצרים, אך כשלחיילים עצמם אין קליטה בטלפון הנייד, מה יוכלו לעשות התושבים אם יתרחש אירוע ביטחוני? יש הפקרות גדולה מזו?

"אין לנו קליטה מיום חמישי שעבר, הצימרים שלי נפגעו משמעותית, לקוחות לא מצליחים להשיג אותי ומשאירים לנו הודעות נזעמות על חוסר מענה, אני לא צריכה טובות מאף אחד, אבל דבר בסיסי כל כך כמו יכולת להתקשר הפך לא אפשרי", הוסיפה גבעון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
הפגנת תמיכה בשביתת הרעב של האסירים הפלסטיניים, שכם, 17 באפריל 2017. רויטרס
"האסירים הביטחוניים שמחים על שיבוש החיים בישראל" שביתת הזדהות עם האסירים בשטחים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully