וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונצואלה רותחת, בריטניה נגד האיחוד: על מה מדברים בעולם?

בוונצואלה נערכים לעוד יום סוער של הפגנות בעקבות סירובו של הנשיא הלא פופולרי ניקולס מדורו לקיים בחירות חדשות, והחלטתו לנסות לכנס פרלמנט חדש, שיהיה אוהד יותר כלפיו. עשרות בני אדם נהרגו ונפצעו במהלך החודש האחרון, שבו התפשטו המהומות ברחבי המדינה הדרום-אמריקנית הסובלת ממשבר כלכלי חריף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אל נסיונל, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

בצרפת מפרשים את העימות הסוער בין שני המועמדים לנשיאות, עמנואל מקרון ומארין לה פן, שבו הם תקפו זה את זו בחריפות, ארבעה ימים לפני הסיבוב המכריע בבחירות שיתקיים ביום ראשון הקרוב. רוב הציבור סבר כי מועמד המרכז, המוביל בסקרים בפער של כ-20%, היה משכנע יותר מיריבתו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שער לה פיגארו הצרפתי, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

בארצות הברית מתכוננים לניסיון נוסף של הרפובליקנים להעביר רפורמת בריאות שתחליף את זו של הנשיא הקודם ברק אובמה. דונלד טראמפ נפגש בימים האחרונים עם גורמים שונים במפלגתו, אחרי הפארסה במרץ, שבה נכשל הניסיון להעביר את התכנית בבית הנבחרים. החקיקה החדשה, שאליה הוכנסו שינויים, תעלה להצבעה בהמשך היום, אם כי עדיין אין ביטחון שהרפובליקנים ישיגו את הרוב הדרוש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניו יורק טיימס, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

בריטניה סוערת אחרי שראש הממשלה תרזי מיי אמרה כי האיחוד האירופי מנסה להתערב בבחירות הקרובות בניסיון להשפיע על המשא ומתן על הברקזיט. מיי זעמה על כך שהשיחה בינה לבין בכיר באיחוד הודלפה, וטענה כי זה ניסיון לסחוט את הממלכה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגרדיאן, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ונצואלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully