וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי פרץ בבית המשפט: "נהרסו לי החיים, פניתי לשוק האפור"

3.5.2017 / 14:57

הזמר הידוע פנה לשופטים, שיידרשו להכריע בערעור שהגיש על עונש המאסר בפועל שנגזר עליו, וטען: "אני מרוסק כלכלית. איימו עליי לא פעם ולא פעמיים". על אמרגנו לשעבר: "הטעות היחידה בחיי היא שבחרתי להיות איתו"

צילום: יותם רונן, עריכה: שניר דבוש

(בווידאו: דיון בעניינו של פרץ, בחודש פברואר)

"אני מרוסק כלכלית, איימו עליי לא פעם ולא פעמיים, ופניתי לגורמים כמו לשוק האפור" – כך אמר היום (רביעי) הזמר קובי פרץ, בדיון שנערך בעניינו בבית המשפט המחוזי בתל אביב. פרץ פנה לשופטים וסיפר כי פרשת עבירות המס "הרסה את חייו", וכי הוא נאלץ לפנות לגורמים בשוק האפור על מנת לכלכל את משפחתו.

פרץ ערער בחודש יולי האחרון על הרשעתו בחמישה מקרים של העלמת מס בסך מיליוני שקלים, שקיבל בגין הופעותיו, ועל העונש שנגזר עליו של שנתיים מאסר בפועל. עם זאת, במהלך הדיון היום ובעצת השופטת דבורה ברלינר הסכימו פרץ וסנגוריו, עורכי הדין יחיאל וינרוט, עמית חדד, אושר רובינגר וחיים לוי, לחזור בהם באופן סופי מהערעור על הכרעת הדין. הערעור על חומרת העונש נותר בעינו, והזמר הידוע ביקש לגזור עליו עונש של עבודות שירות בלבד.

עוד בוואלה! NEWS:
עו"ד של קובי פרץ ביטל הערעור על ההרשעה; השופטת: לא התנהל כאיש ישר
למרות התנגדות חריפה מצד המדינה: מאסרו של הזמר קובי פרץ יידחה
חבר קרוב של קובי פרץ: "הוא לא אחד שמכניסים לבית סוהר"

הזמר קובי פרץ בהקראת גזר דינו בית משפט השלום. אבי כהן
"אומרים שאישה יודעת אחרונה שבעלה בוגד". פרץ בבית המשפט/אבי כהן

"הטעות היחידה בחיי היא שבחרתי להיות עם מי שהייתי איתו", טען פרץ, ברמיזה לעד המדינה שהביא להרשעתו, אמרגנו לשעבר יוחאי יעיש. "אומרים שאישה יודעת אחרונה שבעלה בוגד". לדבריו, בהתייחסות לקנס שהוטל עליו ולשכר עורכי דינו, "אני לא יודע מאיפה אביא את סכומי הכסף שנגזרו עליי".

פרץ עוד טען במהלך הדיון: "אני מתבייש לומר שחמי מכר את ביתו כדי לשלם את שכר הטרחה לעורכי הדין, חמותי התפטרה כדי שכספי הפיצויים יועברו אליי ולאשתי". הוא הוסיף: "אני חי היום בסוג של נס. אני מרוסק כלכלית ואני לא רוצה שמשפחתי תתפרק בגלל הפרשה הזו". פרץ ביקש כי דבריו יאמרו מאחורי דלתיים סגורות, אולם בעקבות התנגדות וואלה! NEWS בית המשפט דחה את בקשתו.

בגזר דינו, שניתן בבית משפט השלום בתל אביב בחודש מאי שעבר, צוין כי פרץ "עשה את המעשים מתאוות בצע, תוך שרקם תכנית עבריינית עם אמרגנו". הזמר הכחיש לאורך כל ניהול משפטו את הטענות נגדו, ועמד על כך שאמרגנו לשעבר ביצע את העבירות לבדו ובדה מלבו את הטענה כי פרץ ידע על כך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully