וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונאלד טראמפ הוצף בדיווחים על מפגשים עם חייזרים

7.5.2017 / 7:05

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ הביא לפתיחת מוקד סיוע לקורבנות "פשעי מהגרים", רק שברשת העדיפו להשתעשע מהרעיון ולהציף את הקו בדיווחים על תצפיות חייזרים - ויש להם סיבה טובה לכך

The Disclosure Activists

בסרטון – האם דונלד טראמפ יהיה הנשיא שיודיע לעולם על קיומם של חייזרים?

בעוד בחזית "פעילי הגילוי" מאמינים שנשיא ארה"ב דונלד טראמפ יהיה הנשיא הראשון שיחשוף את סודות הבית הלבן אודות קיומם של חייזרים, יש מי שאיבד את הסבלנות להמתין להכרזתו בעניין ובחר להציף את "הקו החם" שלו בדיווחים על מפגשי חייזרים - ומסיבה שקשה להתעלם ממנה.

רשויות המכס וההגירה בארה"ב הציגו בשבוע שעבר את המשרד החדש לקורבנות פשעי מהגרים בלתי חוקיים, כתוצאה מצו נשיאותי שנחתם בינואר ע"י הנשיא טראמפ. המשרד כולל מוקד סיוע לקורבנות הנקרא בשם "פשעי מהגרים" ("criminal aliens"). מבקריו טענו שהמשרד החדש הוא חלק מתכניתו האסטרטגית של טראמפ להנציח את הסטריאוטיפ השלילי על מהגרים. אחרים בחרו דרך משעשעת יותר לבקר את המשרד החדש וקראו בטוויטר להציף בשיחות את מוקד הסיוע בדיווחים על פשעי חייזרים, שכן למילה "Aliens" שנתי פרשנויות אפשריות - מהגרים וחייזרים.

אילוסטרציה טראמפ וחייזרים. רויטרס, עיבוד תמונה
הנשיא טראמפ מסתבך שוב/עיבוד תמונה, רויטרס

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

דונלד טראמפ יהיה הנשיא שיודיע לעולם על קיומם של חייזרים?

לכתבה המלאה

"אם הקו לא מוצף כרגע בשיחות של דיווחים על פשעי חייזרים, זו לא אמריקה שאני אוהבת יותר", צייצה אחת בטוויטר ואחר הוסיף: "תתקשרו למוקד השנאה של טראמפ ותמשיכו לספר להם על פשעי 'חייזרים'". אחד אחר כתב: "אני מתחנן שמישהו שיותר נוח לו לעשות שיחות טלפון, שיתקשר לקו של "פשעי מהגרים" ויקרא להם את העלילה של איש הפלדה מהויקיפדיה". הנה כמה ציוצים נוספים שעלו באותו עניין:

כמה מהמבוקשים

איך טראמפ יתמודד עם זה?

או יותר גרוע...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully