וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: שוטרים עוצרים באלימות פעיל ימין בהפגנה בירושלים

3.5.2017 / 11:16

5 נעצרו במהלך ניסיון לפזר מחאה שהוגדרה לא חוקית, בכיכר צה"ל בבירה. אחד מהם נראה בסרטון שצולם במקום כשהוא מפונה בכוח על ידי השוטרים, בהם אחד שאחז באיבריו המוצנעים. המשטרה: "השוטרים הותקפו"

צלמים זמניים מורשים

אדם שנעצר אתמול (שלישי) במהלך הפגנה של פעילי ימין בירושלים תועד כשהוא סופג אלימות מצד השוטרים במקום, אחד מהם אף נראה כשהוא תופס באבריו המוצנעים. לפי המשטרה, ההפגנה שהתקיימה בכיכר צה"ל בעיר הייתה בלתי-חוקית, והמפגינים לא נענו לקריאותיהם להתפנות וחסמו כבישים באזור. עוד טענה המשטרה כי המפגינים אף תקפו שוטרים. חמישה מפגינים נעצרו, בהם שני נערים.

ממשטרת ישראל נמסר כי "החשוד, שאף תועד בסרטון כשהוא תוקף את אחד השוטרים ומנסה להתנגד ולמנוע את ביצוע מעצרו, נעצר בגין תקיפת שוטר ולאחר סירובו להתפנות מהמקום. כל טענה בדבר התנהלות השוטרים ראוי שתבחן על ידי הגורמים המוסמכים".

הסרטון, שנמשך כדקה, מתעד את מעצרו של אחד הנערים כשאז מגיח אדם אחר המנסה למנוע מהשוטרים להכניס את הנער לכלי הרכב. בהמשך, הוא יוצר מגע פיזי עם אחד השוטרים ואף דוחף אותו קלות, ובתגובה הגיעו שוטרים נוספים שתועדו מפעילים כוח רב ומפילים את האדם על הרצפה.

עוד בוואלה! NEWS
ישראלי מת בטיסה למיאמי אחרי שככל הנראה אכל מזון שאליו היה אלרגי
החל הדיון הראשון בערעורו של אזריה: "אלפי ישראלים קוראים לזיכויו"
אחרי שנה וחצי: נסגר התיק נגד שוטרים שירו בערבייה שנחשדה כמחבלת

שוטרים תועדו מפנים בכוח פעיל ימין בעיר העתיקה בי-ם, במהלך יום העצמאות. מערכת וואלה! NEWS
המעצר האלים בכיכר צה"ל, אתמול/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully