וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדי יום בשעה 14:00: יעקב אילון באולפן וואלה! NEWS

יעקב אילון

3.5.2017 / 14:00

יו"ר הרש"פ ונשיא ארה"ב נפגשים היום, תגובות על החלטת אונסק"ו השוללת ריבונות ישראלית בירושלים, נפתח ערעורו של אלאור עזריה, איפה ממוקמת ישראל ביום חופש העיתונות החל היום ואיך מתכוננות המעריצות לקראת הופעתו של ג'סטין ביבר הערב בפארק הירקון

צילום: רוני כנפו, מאצ'י הוף, ניב אהרונסון, עריכה: ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן ונשיא ארה"ב טראמפ יפגשו היום לראשונה בוושינגטון. שליח וואלה! NEWS עמרי נחמיאס עם הפרטים ואבי יששכרוף הפרשן לענייני ערבים על הציפיות והחששות מהמפגש.

החלטת אונסק"ו, השוללת את הריבונות הישראלית בכל חלקי ירושלים, זוכה לגינוי גורף מכל קצוות הקשת הפוליטית בישראל. שגריר ישראל באו"ם, דני דנון התראיין על ההחלטה והשלכותיה.

הבוקר נערך בבסיס הקריה דיון ראשון בערעור של אלאור אזריה על הרשעתו ועונש המאסר שנגזר עליו. שבתי בנדט כתב השטחים של וואלה! NEWS דווח כי סנגורו של אזריה, עו"ד יורם שפטל, הציג ראיות חדשות.

פרסום ראשון: שישה חשודים באונס קבוצתי של נערה בת 17 מקריית אונו. אבי אשכנזי, כתב הפלילים, על מעצרם של שלושה צעירים כבני 18 והמצוד הנמשך אחר שלושה חשודים נוספים.

הערב מתקיים עימות אחרון לפני הסיבוב המכריע בבחירות לנשיאות צרפת. אורן נהרי, עורך חדשות החוץ של וואלה! NEWS על הנושאים המהותיים כמו הגירה ומאבק בטרור שיכריעו הם תהיה זו לה פן או מקרון שינהיגו את המדינה החל מיום שני.

היום הוא יום חופש העיתונות הבינלאומי ולפי נתוני ארגון "עיתונאים ללא גבולות" ישראל נמצאת במקום ה-91 מתוך 180. אורי דרומי, מנכ"ל מועדון העיתונאים בישראל על אתגרי התקשורת בישראל.

בפארק הירקון מחכות כבר המוני מעריצות למופע של אליל נעוריהן, ג'סטין ביבר, שיתקיים הערב. ליאור נאור מדווח מההכנות למופע.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully