וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בכפר קאסם: בן 27 נורה למוות, הנסיבות בבדיקה

3.5.2017 / 1:28

הצעיר פונה לבית החולים בלינסון בפתח תקווה במצב אנוש כשהוא סובל מפצעי ירי ומותו נקבע זמן קצר לאחר מכן. המשטרה פתחה בחקירת המקרה

ניידת משטרה ליד התחנה המרכזית החדשה, ינואר 2014. ניב אהרונסון
הצעיר פונה לבית החולים ושם נקבע מותו/ניב אהרונסון

צעיר בן 29 מכפר קאסם נורה אמש (שלישי) למוות בעירו. הצעיר פונה לבית החולים בלינסון בפתח תקווה במצב אנוש ומותו נקבע זמן קצר לאחר מכן. המשטרה פתחה בחקירת המקרה.

ביום שני נמצאה גופת גבר בן 36 בדירה בראשון לציון. צוותי מגן דוד אדום שהוזעקו למקום מצאו את הגופה עם סימני אלימות בפלג גופה העליון ופתחו במאמצי החייאה, אולם נאלצו לקבוע את מותו של הגבר בזירה. מהמשטרה נמסר כי כוח הגיע לזירה, ופתח בחקירת המקרה.

בשבוע שעבר גבר כבן 51 נמצא ללא רוח חיים, כשעל גופו סימני אלימות קשים, בביתו שבמעלות תרשיחא. המשטרה הגיעה למקום בעקבות דיווח של אשתו, שמצאה אותו. חובשים ופרמדיקים של מד"א מצאו אותו ללא דופק וללא נשימה ונאלצו לקבוע את מותו. החוקרים אספו ממצאים בזירת הארוע.

לפני כשבועיים נדקר למוות גבר בשנות ה-40 לחייו בקטטה ברחוב הגליל בתל אביב. הוא פונה במצב קשה על ידי אחיו לבית החולים איכילוב בעיר, שם נקבע מותו. המשטרה תחקרה את האח, בן 41, ומסרה כי נבדק חשד לרצח. מחקירתו עלה כי השניים היו מעורבים בקטטה עם אנשים נוספים.

עוד בוואלה! NEWS:
חשד לרצח: דחף את בת זוגו מהרכב - ובדה כי היא נפלה בנסיעה
פוטין לטראמפ: הימנע מהגברת המתיחות מול קוריאה הצפונית
בהליך בזק: הממשלה תחל היום בתהליך החקיקה להקמת תאגיד החדשות החדש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully