וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 35 ונערה בת 15 נפצעו בינוני וקל במתקן שעשועים בלונה פארק

השתיים עלו על מתקן ה"טא גא דא" בפארק שבתל אביב ונחבלו במהלך הפעלתו. הן פנו באופן עצמאי לחובש הלונה פארק והזמינו אמבולנס של מד"א שפינה אותן לטיפול רפואי עם פגיעות באגן. מוקדם יותר נפגע צעיר בינוני לאחר שנכווה ממנגל באזור לוד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אופנוע מד"א בלונה פארק, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

אישה כבת 35 ונערה בת 15 נפצעו היום (שלישי) באורח בינוני וקל ממתקן בלונה פארק שבתל אביב. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לפצועות טיפול רפואי במקום ופינו אותן לבתי החולים וולפסון בחולון ואיכילוב בתל אביב.

השתיים נפצעו על מתקן ה"טא גא דא" – צלחת מסתובבת גדולה שמקפיצה באוויר את מי שיושב עליה. במהלך הפעלת המתקן הן נחבלו, אך לא נפלו ממנו. לאחר שנחבלו ירדו מהמתקן והלכו באופן עצמאי לחובש של פארק השעשועים אך סירבו להיבדק על ידו והזמינו אמבולנס של מד"א.

מהלונה פארק נמסר כי נפתחה חקירת התקרית. "לאחר נסיעה במתקן ה'טא גא דא' שתי מבקרות ירדו בצורה עצמאית מהמתקן והתלוננו על חבלות קלות", נמסר עוד. "חובש של הפארק ניגש אליהן מיד כשירדו מהמתקן, אך לבקשתן לא קיבלו ממנו טיפול רפואי. הלונה פארק פועל להבטיח חווית בילוי בטוחה ומהנה לכל המבקרים, וכך גם לאלפי המבקרים שבחרו לחגוג את יום העצמאות בפארק".

"במרפאה בסמוך לכניסה ללונה פארק חברנו לשתי פצועות כבנות 35 ו-15 כשהן בהכרה מלאה וסבלות מחבלות באגן", סיפר נתי חילוק, חובש בכיר במד"א שטיפל בפצועות. "הענקנו להן טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותן לבתי החולים במצב בינוני וקל".

עוד בוואלה! NEWS:
מנפנפים בכל הארץ: מאות אלפים חוגגים עצמאות בגנים ובחופים
לראשונה זה 30 שנה: תלמיד בית ספר חילוני זכה בחידון התנ"ך העולמי
"להעניק להם חופש": ילדים בעלי נכות שלא מפסיקים לחתור לעצמאות

הלונה פארק בתל אביב, 2 במאי 2017. יותם רונן
הפצועות פנו לחובש במקום לאחר שירדו מהמתקן. הלונה פארק בתל אביב, היום/יותם רונן

מוקדם יותר היום נכווה צעיר בן 27 ממנגל במושב במועצה האזורית עמק לוד. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים שיבא שבתל השומר כשמצבו בינוני עם כוויות בכל חלקי גופו.

חובש רפואת חירום במד"א דוד אדלהיט שטיפל בצעיר סיפר כי כשהגיע למקום מצא אותו בהכרה וסובל מכוויות בכל הגוף. "סיפרו לנו שהוא נכווה מחומר דליק במהלך הדלקת מנגל", אמר. "הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני שכלל נוזלים, שטיפה ומשככי כאבים ופינינו אותו במהירות לבית חולים כשמצבו יציב".

(עדכון ראשון: 16:06)

  • עוד באותו נושא:
  • לונה פארק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully