וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתי ראש השנה מתחיל? מתי פסח נגמר? מה חוגגים או מציינים בכל אחד מהתאריכים המרכזיים בלוח השנה העברי? כדי שלא תצטרכו להתרוצץ ולחפש, ריכזנו עבורכם את כל המידע הרלוונטי על חגי ישראל: זמני כניסת החג, זמני יציאת החג, מועדים לשמחה ועוד. כאן תוכלו למצוא את המידע על ראש השנה, יום כיפור, סוכות, שמחת תורה, חנוכה, ט"ו בשבט, פורים, תענית אסתר, פסח, פסח שני (פסח קטן), יום העצמאות, ל"ג בעומר, חג שבועות. כל המידע מעודכן לשנה הקלנדרית הנוכחית. אם תמיד תהיתם למה אוכלים בראש השנה דווקא תפוח בדבש, מה המשמעות של צום יום כיפור, מה זה בעצם תענית אסתר או שמחת תורה, מה המנהגים של ט"ו בשבט, מה מותר לעשות בל"ג בעומר ומה עדיין אסור ועוד וכמובן, הכי חשוב, מתי מתחיל ונגמר כל אחד מחגי ומועדי ישראל ומועדים לשמחה, עכשיו תוכלו למצוא את כל המידע הזה מרוכז, ממש כאן בסיקור המיוחד שהכנו עבורכם. לכל חגי ומועדי ישראל ראש השנה יום כיפור סוכות ושמחת תורה חנוכה ט"ו בשבט פורים תענית אסתר פסח פסח שני יום העצמאות ל"ג בעומר שבועות

מתי ראש השנה מתחיל? מתי פסח נגמר? מה חוגגים או מציינים בכל אחד מהתאריכים המרכזיים בלוח השנה העברי? כדי שלא תצטרכו להתרוצץ ולחפש, ריכזנו עבורכם את כל המידע הרלוונטי על חגי ישראל: זמני כניסת החג, זמני יציאת החג, מועדים לשמחה ועוד. כאן תוכלו למצוא את המידע על ראש השנה, יום כיפור, סוכות, שמחת תורה, חנוכה, ט"ו בשבט, פורים, תענית אסתר, פסח, פסח שני (פסח קטן), יום העצמאות, ל"ג בעומר, חג שבועות. כל המידע מעודכן לשנה הקלנדרית הנוכחית.

אם תמיד תהיתם למה אוכלים בראש השנה דווקא תפוח בדבש, מה המשמעות של צום יום כיפור, מה זה בעצם תענית אסתר או שמחת תורה, מה המנהגים של ט"ו בשבט, מה מותר לעשות בל"ג בעומר ומה עדיין אסור ועוד וכמובן, הכי חשוב, מתי מתחיל ונגמר כל אחד מחגי ומועדי ישראל ומועדים לשמחה, עכשיו תוכלו למצוא את כל המידע הזה מרוכז, ממש כאן בסיקור המיוחד שהכנו עבורכם.

לכל חגי ומועדי ישראל

ראש השנה
יום כיפור
סוכות ושמחת תורה
חנוכה
ט"ו בשבט
פורים
תענית אסתר
פסח
פסח שני
יום העצמאות
ל"ג בעומר
שבועות

  • עוד באותו נושא:
  • חגי ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully