וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: המתין לגרושתו מחוץ לחדר – וערף את ראשה בסכין מטבח

1.5.2017 / 10:12

מאיר גולדשטיין נאשם ברצח גרושתו אדל קלמן בביתה בטבריה. לפי כתב האישום, הוא התנפל עליה עם סכין, ודקר אותה תוך שהיא זועקת ומבקשת שיחדל. לאחר שהתמוטטה ערף את ראשה והצית את גופתה. גולדשטיין: "הייתי שפוי בעת הרצח"

צילום: ערן גילווארג

לבית משפט השלום בנצרת הוגש הבוקר (שני) כתב אישום נגד מאיר גולדשטיין, בגין רצח גרושתו אדל קלמן בביתה בטבריה לפני כחודש וחצי.

בכתב האישום מתואר רצח מזעזע, שבו הטעה גולדשטיין, בן 34, את קלמן – וגרם לה לחשוב כי עזב את דירתה. כשיצאה מחדר השירותים בדירה, המתין לה עם סכין מטבח, התנפל עליה ודקר אותה תוך שהיא זועקת ומבקשת ממנו שיפסיק. לאחר שהתמוטטה, ערף את ראשה באמצעות הסכין והצית את הגופה. גולדשטיין נמצא מאז מעצרו באשפוז לצורך הסתכלות פסיכיאטרית.

סנגורו של גולדשטיין, עורך הדין אפרים דמרי, טען לאי שפיות של גולדשטיין, אך לפי כתב האישום הרוצח הטמין מלכודת לגרושתו, מה שמסביר לכאורה על כך שהיה שפוי בעת המעשה. אחרי כתב האישום אמר גולדשטיין: "אני שפוי, לא עשיתי את המעשה מתוך אי שפיות", והוסיף כי מקומו אינו בבית חולים פסיכיאטרי. עם זאת, הפסיכיאטר המחוזי קבע שגולדשטיין אינו כשיר לעמוד לדין.

עוד בוואלה! NEWS:
מאז 2009: תשעה נופשים עם מזרני ים וסירות גומי טבעו למוות בכנרת
נטלי מחכה 14 שנה למציאת גופת בעלה בכנרת: "רוצה קבר לבכות עליו"
החדרים שקפאו בזמן: פרויקט צילומים מיוחד

מחוזי נצרת כתב אישום נגד מאיר גולדשטיין משסף ראש אשתו מטבריה 1 במאי 2017. ערן גילווארג
גולדשטיין בבית המשפט, הבוקר/ערן גילווארג

"בת קול קראה לי ואמרה – זה זרע עמלק", הסביר גולדשטיין לאחר הרצח בבית המשפט. גולדשטיין אמר את הדברים לחוקרי ימ"ר צפון לאחר מעצרו בחשד לרצח גרושתו, עריפת ראש והשחתת גופתה. "זה שערפתי את ראשה של בת זרע עמלק מזכה אותי כמלך המשיח", אמר. לדבריו, במדובר בתיקון לשאול שריחם על אגג (מלך עמלק, א"א) ולא ערף את ראשו, לכן לא הגיע המשיח.

דמרי אמר כי במסגרת הבחינה הנפשית שעבר גולדשטיין ייבדק אם ניתן היה למנוע את הרצח. "לפני כמה ימים אחד מרבני הקהילה לקח אותו באופן אישי לפסיכיאטר, מומחה בתחומו, שנתן לו טיפול תרופתי מסוים", אמר לאחר הרצח עורך הדין.

"הנושא הזה אמור להיבדק, ואנחנו ממש בתחילתה של החקירה. ביקשנו מבית המשפט להוציא צו שיחשוף את כל עברו הנפשי והרפואי של החשוד כדי לאפשר לפסיכיאטר המחוזי לקבל את התמונה המלאה וגם כדי לראות היכן היה המחדל אם היה", אמר דמרי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אדל קלמן, שנרצחה על ידי גרושה בטבריה ב29 במרץ 2017. באדיבות המצולמים
אדל קלמן. רצח אכזרי בטבריה/באדיבות המצולמים

מחקירת הרצח עולה כי גולדשטיין נכנס לדירתה של אשתו לשעבר, בת 33, רצח אותה, ערף את ראש והתהלך ברחוב כשהוא אוחז בו עטוף במגבת. הוא טופל בעבר על ידי שירותי בריאות הנפש והיה ככל הנראה תחת טיפול תרופתי, לאחר שאושפז לפני ארבע שנים.

חלק מהשכנים סיפרו כי הוא דפק על דלתותיהם וצעק: " הרגתי את עמלק". וויסאם דראושה, קבלן שנתקל בו ברחוב, הזמין את המשטרה כשהבחין שבגדיו של גולדשטיין מגואלים בדם והבין כי משהו חשוד במגבת שהוא אחז.

"היה עליו דם. שאלתי למה, והוא אמר שאתרחק ממנו. למשטרה לקח בערך רבע שעה להגיע. כשהם הגיעו הוא לא אמר כלום, רק שתק ונתן את הידיים. חשבתי בהתחלה שזה ראש של בובה, אבל היה ריח מסריח, של בשר טרי. הוא ניסה להצית את הראש ליד פח האשפה", סיפר דראושה.

(עדכון ראשון: 9:35)

החשוד ברצח גרושתו בטבריה מובא להארכת מעצרו בבית משפט השלום בנצרת, 30 במרץ 2017. ראובן קסטרו
גולדשטיין לאחר הרצח, בחודש שעבר/ראובן קסטרו
החשוד ברצח גרושתו בטבריה מובא להארכת מעצרו בבית משפט השלום בנצרת, 30 במרץ 2017. ראובן קסטרו
גולדשטיין מובא לתא המעצר, בחודש שעבר/ראובן קסטרו
  • עוד באותו נושא:
  • טבריה
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully