וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס: "מעריכים את הצהרות קוריאה הצפונית נגד ישראל"

בחמאס בירכו על ההתייחסות התקיפה של קוריאה הצפונית לריאיון של שר הביטחון ליברמן לוואלה! NEWS. בהודעה רשמית של הארגון, גונתה "הפגיעה הישראלית בפיונגיאנג". הארגון שיבח את תמיכתה של צפון קוריאה בעם הפלסטיני

צילום: רוני כנפו, רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

"ארגון חמאס מגנה את הפגיעה הישראלית בפיונגיאנג, ומדגיש כי הכיבוש הוא מנהיג הרוע", כך דווח היום (ראשון) בסוכנות הידיעות הערבית שמס ניוז. לפי הדיווח, חמאס מסר כי הוא מעריך את הצהרות משרד החוץ של צפון קוריאה, והגינוי להמשך הכיבוש – כמו גם את תמיכתה בעם הפלסטיני "עד להשגת חירותו".

תגובת חמאס נאמרת על רקע התייחסות משרד החוץ של קוריאה הצפונית לדבריו של שר הביטחון אביגדור ליברמן בריאיון לוואלה! NEWS, בו טען כי העימות בין ארצות הברית לקוריאה הצפונית עשוי להשפיע ישירות על ישראל. "האמירות הן שפלות, מרושעות ומהוות אתגר מצער עבור קוריאה הצפונית" – מסר דובר משרד החוץ בפיונגיאנג.

בריאיון הוסיף ליברמן כי "המטורף הזה מצפון קוריאה הוא בעל הברית הכי קרוב של אסד וגם של האיראנים. יש פה ציר רשע, מצפון קוריאה דרך איראן לסוריה ולחיזבאללה. האנשים האלו, כל מטרתם היא לנסות ולערער את היציבות בכל העולם. זו חבורה קיצונית ומטורפת". לדבריו, "כל משבר גרעיני בכל מקום בעולם ישפיע על כל העולם. צריך להבין: אין משבר גרעיני מוגבל מבחינת מיקום".

עוד בוואלה! NEWS:
עדות ללחץ בפיונגיאנג: התגובה התקדימית של צפון קוריאה לליברמן
טראמפ: "סין מנסה לעזור לנו עם קוריאה הצפונית, הם עושים מאמצים"
למרות איומי ארה"ב: צפון קוריאה ערכה ניסוי בטיל בליסטי

וואלה טוק אביגדור ליברמן. צילום: ראובן קסטרו, מערכת וואלה!
ליברמן בריאיון לוואלה! NEWS/מערכת וואלה!, צילום: ראובן קסטרו

בהודעה שמסר משרד החוץ של קוריאה הצפונית נאמר כי "ישראל היא המדינה היחידה במזרח התיכון שמחזיקה באופן לא חוקי בגרעין תחת פטרונותה של ארצות הברית. עם זאת, ישראל מקימה קול צעקה על ההרתעה הגרעינית של קוריאה הצפונית ומשמיצה אותה, בכל פעם שנקרית בדרכה ההזדמנות. מדובר בתחבולה צינית שמטרתה לחמוק מגינוי עולמי של מי שמפריעה לשלום במזרח התיכון, כובשת שטחים ערביים ושותפה לפשעים נגד האנושות".

"קוריאה הצפונית, שבעמדתה העקרונית מעריכה עצמאות, צדק ושלום, תומכת במאבק של העם הפלסטיני להשגת זכויות לגיטימיות, בהן החזרת השטחים הכבושים וייסוד מדינה עצמאית עם 'אל-קודס' כבירתה ובמאבק של הסורים וערבים אחרים במזרח התיכון המבקשים להגן על ריבונותם, היציבות והשלום באזור".

לבסוף, נמסר כי "עדיף שישראל תחשוב פעמיים על ההשלכות שבהיגררות לקמפיין מרושע נגד קוריאה הצפונית לטיוח פשעי הכיבוש והפרעה לתהליך השלום במזרח התיכון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנהיג קוריאה הצפונית, קים ג'ונג און, בתרגיל שנערך בשבוע שעבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully