וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתון חרדי המזוהה עם אגודת ישראל: "ח"כ מרגלית משתף פעולה עם מחבלים"

28.4.2017 / 17:30

מאמר בעיתון "המודיע" יצא נגד חבר הכנסת המתמודד לראשות מפלגת העבודה בעקבות פגישתו עם בכיר פתח ברמאללה. "הוא בדעה אחת עם באסל גטאס ומהווה סיכון למדינה ולביטחונה", נכתב

ערוץ היוטיוב של אראל מרגלית

(בווידאו: אראל מרגלית נפגש עם ג'יבריל רג'וב ברמאללה, בשבוע שעבר)

העיתון החרדי "המודיע", המייצג את סיעת 'אגודת ישראל' בכנסת, טען היום (שישי) במאמר שפרסם כי ח"כ אראל מרגלית (המחנה הציוני) הוא "משתף פעולה למחבלים". זאת לאחר שמרגלית נפגש בשבוע שעבר ברמאללה עם בכיר פתח ג'יבריל רג'וב ודן עמו ב"יצירת אמון מחודש" בין ישראל לפלסטינים.

במאמר שכתב מנחם קלוגמן, אחד מהכותבים בעיתון, הוא השווה בין מרגלית לח"כ לשעבר באסל גטאס, שהואשם בהברחת טלפונים סלולריים לאסירים ביטחוניים בכלא ונאלץ להתפטר מהכנסת. לטענת קלוגמן, דבריו של מרגלית בפגישה ובהודעה שהוציא לאחריה לתקשורת הם דברים ש"נודף מהם ריח על בגידה ושיתוף פעולה עם אויבי ישראל". "הוא בדעה אחת עם הח"כ הערבי באסל גטאס. בעוד שחבר הכנסת מהסיעה הערבית עשה דברים בפועל, מנסה מרגלית לעשות זאת באמצעות דיבורים - למעשה - אותה מטרה, אך בשיטה אחרת, זהירה יותר וגם מתוחכמת יותר", כתב.

עוד בוואלה! NEWS
תשעה מתמודדים על ראשות העבודה: נסגרה הרשימה לפריימריז
קנצלר אוסטריה נפגש עם ח"כ מרגלית: נתקדם בעזרת ישראל
ח"כ מרגלית: "נתניהו וארדן פירומנים"; ארדן: "מרגלית תומך במחבלים"

אראל מרגלית באירוע פתיחת הקמפיין שלו בדרום תל אביב. ניב אהרונסון
"ההסתה היא נגד מחנה שלם ויש לה אבא אחד - נתניהו". מרגלית/ניב אהרונסון

כותב המאמר הוסיף כי מרגלית "מהווה סיכון למדינה ולביטחונה, וגם פוגע בשמו של המחנה הציוני, שגם בלאו הכי, הוא בשפל המדרגה. יש לשים גבולות להפקרות של ח"כים, שמטרת קידומם האישי חשובה בעיניהם יותר מהאינטרסים הבטחוניים של מדינתם".

מרגלית אמר בתגובה למאמר כי "ההסתה היא לא נגדי, אלא נגד מחנה שלם, ויש לה אבא אחד: נתניהו. השמאל הישראלי לא ירתע מלחזור להידברות וחתירה לשלום".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המאמר על מרגלית בעיתון "המודיע", היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

מרגלית נפגש ביום חמישי שעבר עם רג'וב ודן עמו גם בשביתת הרעב שבה פתחו האסירים הביטחוניים בבתי הכלא בישראל. מרגלית אמר כי רג'וב ביקש את עזרתו בהרגעת הרוחות, "לפני שיהיה מאוחר מדי", כדבריו. הוא תקף את התנהלותם של ראש הממשלה בנימין נתניהו ושל השר לביטחון הפנים גלעד ארדן ואמר כי הם "מתעלמים מהמלצות שב"ס ומדליקים את השטח על שטות כמו התקנת טלפון ציבורי לאסירים. אלה לא מנהיגים. אלה פירומנים חסרי אחריות". לדבריו, "ממשלת הימין מבשלת לנו אינתיפאדה בגלל טלפון ציבורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully