וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אירוע מפחיד": אלמוני השליך רימון לעבר בית משפחה בכרכור

שלומי גבאי

28.4.2017 / 17:16

בתיעוד ממצלמות האבטחה של הבית נראה רוכב אופנוע עוצר לצד המדרכה ומשליך רימון לעבר החצר. "אנחנו רחוקים מעולם הפשע, אין לנו מושג מי יכול לעשות זאת", סיפרו הורי המשפחה. המשטרה פתחה בחקירה

צלמים זמניים מורשים

.

רוכב אופנוע השליך אמש (חמישי) רימון יד לעבר בית מגורים בכרכור. הרימון הושלך בדיוק בשעה שאחד מבני המשפחה המתגוררת בבית, בן 17, חזר הביתה. בבית שהו שני ילדי המשפחה הנוספים, בני 18 ו-26, שלא נפגעו.

אב המשפחה, בן 54, סיפר כי הילדים התקשרו וסיפרו שאופנוע עצר מול הבית וזרק חפץ, וכי לאחר מכן נשמע פיצוץ חזק ונראה הבזק אור. "הזעקנו מיד את המשטרה ושבנו הביתה מהר. אין לי מושג מי יכול לעשות דבר כזה, אין לי סכסוך עם איש. אני אדם פשוט שעובד במקום מכובד כדי לפרנס את משפחתי ואין לי שום קשר לעולם הפשע, אני מקווה שהמשטרה תתפוס את מי שעשה את זה", אמר.

עוד בוואלה! NEWS
עקב התבטאויות אנטישמיות: סגנה של לה פן הודיע כי לא ימלא את מקומה
"ילד אהוב, אנחנו המומים": דב בן ה-18 חלם להתגייס לקרבי וטבע למוות
גרמניה: הפרלמנט אישר איסור חלקי על בורקה במסגרת "המאבק בטרור"

"אירוע מפחיד" - אלמוני רכוב על אופנוע השליך רימון לבית משפחה בחדרה. מערכת וואלה! NEWS
האופנוע חונה ליד בית המשפחה לפני השלכת הרימון/מערכת וואלה! NEWS

האם, בת 47, אמרה גם היא כי לא ברור מי יכול היה לעשות זאת למשפחתה, שכן היא מורכבת מ"אנשים נורמטיביים לחלוטין, שומרי חוק ומסורת". לדבריה, "אנו רחוקים מכל מה שקשור לעבריינות ופשע. בהתחלה חשבנו שמדובר במעשה קונדס אך במצלמות האבטחה רואים בבירור שהרימון הושלך לחצר ביתנו".

"זה בהחלט אירוע מפחיד ואני מצפה שהמשטרה תפעל במהרה ללכוד את הפושעים שעשו זאת, ושנוכל לחזור לחיות בשקט", הוסיפה. "השוטרים הסבירו לנו כי לא נראה להם שמדובר בטעות בזיהוי וכי זאת אזהרה, והשלב הבא עלול להיות חמור יותר עד כדי פגיעה בנו".

בעקבות האירוע הגיעו לבית כוחות גדולים של משטרת חרדה, שהחלו בפעולות חקירה ובסריקות כדי לאתר את משליך הרימון. כמו כן, ממצאים נאספו בזירה כדי להתחקות אחר זהות המבצע.

  • עוד באותו נושא:
  • כרכור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully