וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקרית חריגה בקריית שמונה: אזרח לבנוני נמצא משוטט בתחנה המרכזית

תושבים הזעיקו את המשטרה בשל התנהגותו החשודה. הוא הראה להם תעודת זהות לבנונית, ונלקח לחקירה. טרם ברור כיצד חצה את הגדר. "יש כאן המון שאלות מטרידות, מה אם הגיע עם עוד מישהו?", אמר תושב העיר

ניידת שיטור עירוני, ראשון לציון. אוגוסט 2016. ראובן קסטרו
השוטרים הזעיקו את כוחות צה"ל, שלקחו את האזרח לחקירה/ראובן קסטרו

אזרח לבנון נמצא אמש (חמישי) כשהוא משוטט בתחנה המרכזית בקריית שמונה, ולאחר שהזדהה נלקח לחקירת גורמי הביטחון. תושבים הזעיקו את המשטרה לאחר שהאיש עורר את חשדם, ומשנתבקש על ידי השוטרים להציג תעודת זהות - הראה כי הוא אזרח לבנון. למקום הוזעקו כוחות צה"ל, ועדיין לא ברור כיצד חצה את גדר הגבול והגיע עד לקריית שמונה.

התחנה המרכזית של קריית שמונה נמצאת במרכז העיר. במרחק של מטרים אחדים ממנה, ממוקמים המרכז המסחרי וקניון "8 סנטר", ההומים בשעות אלה.

קריית שמונה, מאי 2016. ראובן קסטרו
קילומטרים מהגבול. קריית שמונה/ראובן קסטרו

"איך אזרח לבנוני הצליח להגיע מהגבול עד קריית שמונה שמרוחקת כמה קילומטרים מהגבול?", אמר אחד מתושבי העיר לוואלה! NEWS. "יש כאן המון שאלות מטרידות. מה אם הוא הגיע לכאן עם עוד גורם מלבנון והשני לא נמצא?".

דורון שנפר, דובר עיריית קריית שמונה מסר לוואלה! NEWS: "אנחנו מודים לתושבים שגילו ערנות והזעיקו מיד את המשטרה למקום. בינתיים לא קיבלנו הנחיות מיוחדות והשגרה בעיר נמשכת. אנחנו סומכים על כוחות הביטחון שיתחקרו את המקרה וברגע שנדע מה קרה, נתייחס בהתאם".

(עדכון ראשון: 22:43)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully