וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לניסיון פיגוע בלב לונדון: שוטרים עצרו גבר שנשא בתיקו סכינים

החשוד נעצר ברחוב וייטהול שברובע וסטמינסטר בעיר, שבו שוכנים כמה ממשרדי ממשלת בריטניה. מדוברות ראשת הממשלה נמסר כי היא לא הייתה בדאונינג 10 באותה עת. החשוד, שהיה מוכר לשירותי המודיעין, נשא בתיקו שני סכינים - ובהם סכין גדול לחיתוך לחם

צילום: רויטרס

כוחות חמושים של משטרת לונדון עצרו היום (חמישי) גבר שהגיע לאזור משרד הכלכלה ומשכנה של ראשת הממשלה תרזה מיי, בחשד שניסה לבצע פיגוע דקירה. לפי רשת BBC, עדי ראייה סיפרו כי לחשוד היו שני סכינים בתיקו - בהם אחד גדול שנועד לחיתוך לחם. לא היו נפגעים בתקרית.

הדובר של מיי מסר כי ראשת הממשלה לא הייתה במשכנה שבדאונינג 10 באותה העת. החשוד נתפס ברחוב וייטהול שברובע ווסטמינסטר, משכנם של כמה ממשרדי הממשלה. כשעה לאחר מעצרו פרסמה המשטרה הודעה רשמית שלפיה הוא נעצר בחשד לניסיון פיגוע, וכי הרקע הוא טרור. לפי גורמי ביטחון מערביים, החשוד, בן 27, היה מוכר לשירותי המודיעין בממלכה.

אדם שברשותו סכינים נעצר במרכז לונדון 27 באפריל 2017. רויטרס
החשוד נעצר והועבר לחקירה/רויטרס
אדם שברשותו סכינים נעצר במרכז לונדון 27 באפריל 2017. רויטרס
זירת האירוע/רויטרס

לפני כחודש נהרגו שלושה בני אדם וכ-20 נפצעו בפיגוע משולב בסמוך לפרלמנט בלונדון, בגשר וסטמינסטר. המחבל דרס עוברי אורח בגשר המוביל למבנה בטרם דקר שוטר במתחם, ואז נורה ומת מפצעיו בעודו מנסה להיכנס למבנה. בזמן המתקפה, עוצר הוטל בפרלמנט וכוחות משטרה רבים נכנסו אליו. לאחר ימים אחדים, דאעש קיבל אחריות לפיגוע.

(עדכון ראשון: 17:34)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully