וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה שעשתה (וצילמה) שלישייה עם תלמיד ומורה אחרת חמקה ממאסר

5.5.2017 / 10:51

מורה לאנגלית מלואיזיאנה הודתה כי קיימה יחסי מין עם תלמיד בן 16 ואף צירפה מורה נוספת לאחד ממפגשיהם המיניים. היא חתמה על עסקת טיעון שמנעה את כניסתה לכלא וטענה שעל התלמיד להיענש לאחר שאיים לחשוף את סודם

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

WDSU News

שלי דופריינס בת ה-34, מורה לאנגלית מבית ספר תיכון בלואיזיאנה, הואשמה בשתי עבירות חמורות של ניצול מיני של תלמיד וקיום יחסי מין עם קטין לאחר שהתגלה שהיא קיימה מערכת יחסים עם תלמיד בן 16 ואף צירפה לאחד ממפגשיהם המיניים את חברתה, מורה נוספת לאנגלית מבית הספר. למרות המעשים, השבוע היא חתמה על עסקת טיעון שהוצעה לה ברגע האחרון וכך חמקה ממאסר צפוי של עד 10 שנים.

דופריינס הודתה באחת ההאשמות הפחות חמורות שיוחסו לה וקיבלה עונש מופחת של 3 שנות מאסר על תנאי, תקופת מבחן של 3 שנים נוספות וקנס של אלף דולרים. היא גם תחויב להשלים 90 ימים במכון לבריאות הנפש, לוותר על רישיון ההוראה שלה ולשמור על מרחק מהתלמיד ומשפחתו.

על המקרה של שלי דופריינס וחברתה, רייצ'ל רייספייס בת ה-26, שמענו לראשונה באוקטובר 2014 כשב"האפטינגטון פוסט" דיווחו על שתי מורות לאנגלית מבית הספר התיכון "דסטראן" שקיימו שלישייה עם תלמיד כיתה י"א, שחקן כדורגל מצטיין בבית ספר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלי דופריינס/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

בדרך לכלא? שתי מורות עשו שלישייה עם תלמיד וטענו שהן לא אשמות

לכתבה המלאה

על פי כתב האישום שהוגש נגד דופריינס, השניים נפגשו 40 פעמים כדי לקיים יחסי מין במקומות שונים, כולל במכוניתה. לאחד המפגשים - האחרון שבהם - הוזמנה המורה רייספייס לקיים עמם שלישייה והאקט אף צולם בווידאו.

במהלך המשפט התגלה שלמפגש הראשון שלהם הזמינה דופריינס את התלמיד דרך עמוד פייסבוק מזויף שפתחת תחת השם "מדיסון מקסיקו", עם תמונת פרופיל של העכבר המצויר ספידי גונזלס. תמונת הקאבר שלה כללה את המשפט "אני אוהבת בנים מקסיקנים" כשכנראה התכוונה לתלמיד כי חשבה שהוא מקסיקני, למרות שלמעשה הוא חצי קולומביאני. אחרי המפגש המיני הראשון שלהם, היא שלחה לו הודעה: "בוקר טוב סקסי" ומאז השניים המשיכו להיפגש. בפעם האחרונה שדיברו בפייסבוק, אחרי חשיפת הסרטון, היא כתבה לו: "בטחתי בך... ואתה הראית לכולם הכול".

דופריינס, אמא לשלושה שלימדה בבית הספר במשך 10 שנים, נעצרה ב-1 באוקטובר 2014 אחרי שלאחד המורים בבית הספר נודע על המפגשים המיניים שלה עם אחד התלמידים, כשזה התגאה באוזני חבריו הכדורגלנים בהישגיו המיניים. על פי הדיווחים, הוא גם הראה להם את הסרטון שצילם מהמפגש המיני עם שתי המורות. תלונה הוגשה למשטרה ושתי המורות הושעו מבית הספר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמונת המעצר של המורות. שלי דופריינס מימין/מערכת וואלה!, צילום מסך

ריספייס, שלימדה שנתיים בתיכון, הודתה מיד באשמה אך טענה שהייתה תחת השפעת אלכוהול ושגתה כשהסכימה למפגש הזה. היא עמדה בפני משפט נפרד על אי דיווח על ביצוע עבירה. עורך דינה של דופריינס טען שהתלמיד לא קיים עמן יחסי מין באותו ערב כי "לא הייתה לו זקפה", אך התלמיד, היום בן 19, הכחיש וטען בבית המשפט שקיים יחסי מין מלאים עם שתיהן: "שלושתנו היינו במיטה ביחד. עשינו סקס ביחד".

המורה שמואשמת בקיום יחסי מין עם קטין. Nola.com, אתר רשמי
שלי דופריינס יוצאת מבית המשפט/אתר רשמי, Nola.com

עוזרת התובע המחוזי, רייצ'ל אפריק, סיפרה לבית המשפט כי מערכת היחסית הבלתי חוקית של השניים הגיעה לשיאה כשהמורה שיתפה מורה נוספת באקט המיני. הסנגורית של דופריינס, קים מק'ילווי, אמרה שהמורה לוקחת אחריות מלאה על מעשיה אך סירבה להכיר בכך שהיא עבריינית מין. "חוקי עברייני המין כוונו פעם עבור אנשים שבאמת פגעו בילדים. לא מישהו שכמעט בן 17 ולקח בזה חלק מרצון", היא אמרה בבית המשפט והתייחסה לגיל ההסכמה המשפטי בלואיזיאנה העומד על 17.

היא הוסיפה שהנער עבר על חוקים פליליים ולא נענש כשציינה שהוא השתמש בתמונות עירום של דופריינס כדי לאיים עליה. כשזה התנהג לא יפה בכיתה והיא העירה לו, הוא שלח לה את התמונה עם הטקסט: "בכל רגע אני יכול לחשוף את זה ואת תלכי לכלא ותאבדי את כל מה שיש לך בחיים". הרשויות לא צפו בסרטון שצילם התלמיד, אולם שוחחו עם תלמידים שצפו בסרטון וסיפרו שהוא ככל הנראה צולם מתוך נקמה בגלל תקרית שאירעה בכיתה בשנה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully