וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדי יום בשעה 14:00: יעקב אילון באולפן וואלה! NEWS

הילה קובו

27.4.2017 / 14:00

הפצצת שדה התעופה בטורקיה, מאה ימים לכהונתו של טראמפ, מיזם אחים שכולים שמספרים את סיפורם הערב ולקראת פתיחת עונת הרחצה בגדי הים האופנתיים וטיולים מומלצים לסוף השבוע וליום העצמאות

צלמים: בני בן סימון, ניב אהרונסון, ניב אהרונסון עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשתה של הילה קובו:

הלילה נשמעו פיצוצים עזים ליד נמל התעופה הבינלאומי בדמשק, גורמים מודיעיניים מייחסים את זה לתקיפה ישראלית. אמיר בוחבוט הפרשן הצבאי עם פרטים.

המגעים להגעתו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ לישראל בעיצומם. ככל הנראה טראמפ יגיע כבר בחודש הבא . טל שלו הכתבת הפרלמנטרית על בחירת העיתוי המעניין.

בסוף השבוע ימלאו מאה ימים לכהונתו של נשיא ארה"ב,
אבל אורן נהרי עורך חדשות החוץ בדק היטב את ההצלחות והכישלונות בראשית דרכו של האיש החזק בעולם.

הילה קובו מגישה את המהדורה המרכזית של וואלה. ראובן קסטרו
צפו במהדורה המרכזית עם הילה קובו/ראובן קסטרו

יום הזיכרון מתקרב: "האחים שלנו", מיזם ראשון מסוגו של אחים שכולים יוצא לדרך כבר הערב. הדס אלקיים ששכלה את שני אחיה יצחקי ומלאכי ז"ל סיפרה על הפרוייקט ומטרתו.

היום נפתחת באופן רשמי עונת הרחצה, נאוה סילוורה ממדור האופנה עם בגדי הים שנראה בחופים וזיו ריינשטיין עורך התיירות עם המלצות לבילוי בסופ"ש וביום העצמאות.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully