וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב קקון שהשתתף ב"רוקדים עם כוכבים" חשוד באונס תלמידותיו

28.4.2017 / 0:45

החשדות נגד יניב קקון, בן 31 שהשתתף בעבר בתכנית הריאליטי, מיוחסים לתקופה שבה שלוש התלמידות היו קטינות. אתמול התייצב בתחנת המשטרה ביוזמתו לאחר שהבין שהוא דרוש לחקירה. פרקליטת אחת המתלוננות: "הוא ניצל את סמכותו ותמימותה"

יניב קקון פליט הראליטי בן 31 חשוד בביצוע עבירות מין בתלמידותיו 27 באפריל 2017. פייסבוק, צילום מסך
המתלוננות היו קטינות בעת ביצוע המעשים לכאורה. קקון/צילום מסך, פייסבוק

יניב קקון, מורה למחול בן 31 מכרמיאל, שהשתתף בעבר בתכנית "רוקדים עם כוכבים", חשוד בעבירות מין - אונס, מעשה סדום ומעשה מגונה - בשלוש מתלמידותיו. בית משפט השלום בעכו הורה להאריך את מעצרו בארבעה ימים. שלשום הגיע קקון ביוזמתו לתחנת המשטרה בעירו לאחר ששמע שהמשטרה מחפשת אותו. המשטרה קראה אתמול (חמישי) לכל היודע דבר על מקרים נוספים או למי שיכול לסייע במידע, להתקשר למשטרת כרמיאל בטלפון 04-9901444, או למוקד 100.

עד כה התלוננו שלוש נשים נגד קקון - בעל סטודיו לריקודים סלוניים ולריקודי זומבה בכרמיאל - והעבירות המיוחסות לו בוצעו לכאורה בשנתיים האחרונות, בשעה שהמתלוננות היו קטינות. אחת המתלוננות טענה כי קקון ביצע את העבירות לכאורה במהלך השנה האחרונה גם בסטודיו שבבעלותו, אחרי שעות הלימודים, וגם במסגרת שליחויות תחרותיות לחו"ל, לרבות בתי מלון.

הסניגורית של אחת המתלוננות, עו"ד תמי אולמן, אמרה: "צריך לזכור שמדובר פה בקטינה שבוצעו בה לכאורה עבירות מין קשות מאוד. החשוד ביצע את המעשים תוך שהוא מנצל את סמכותו ואת תמימותה. הקטינה פחדה ממנו והרגישה שהיא נאלצת להיכנע לרצונותיו מתוך חשש כי הוא יפגע בה ויפסיק את לימודיה".

עוד בוואלה! NEWS
השר כץ רמז לאחריות ישראל בתקיפה בסוריה: "תואם את המדיניות שלנו"
אבו מאזן נגד חמאס: "הרשות תפסיק לממן את אספקת החשמל לרצועת עזה"
הסנאטורים בתדרוך נדיר: "נלחץ על קוריאה - אך מוכנים להגן על עצמנו"

(עדכון ראשון: 18:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully