וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלות כינוס הכנסת להצבעה בפגרה על התאגיד - יותר מרבע מיליון שקלים

27.4.2017 / 8:41

חברי הכנסת הגיעו ליומיים מאומצים של דיונים במליאה על דחיית מועד עלייתו של תאגיד השידור הציבורי בשבועיים. מחיר ימי הדיונים נאמד בכ-300 אלף שקלים. ח"כ מיכאלי: "יש משימות ראויות פי כמה שיכולות להתבצע בסכום הזה"

צילום: ערוץ הכנסת

הכנסת שילמה על כינוס הפגרה שנועד לאשר את דחיית שידורי תאגיד השידור הציבורי בשבועיים כ-300 אלף שקלים - כך נודע היום (חמישי) לוואלה! NEWS. הכינוס נמשך יומיים, ובמהלכו התקיימו דיונים במליאת הכנסת ובוועדה המשותפת בראשות יו"ר הקואליציה דוד ביטן במטרה לדחות את עליית השידורים ל-15 במאי. בתום דיון שנמשך כ-12 שעות, אישרה אמש המליאה את הצעת החוק בקריאה שנייה ושלישית.

לפי גורמים בכנסת, העלות הגבוהה נובעת כתוצאה מכך שמדובר בימי פגרה. "יש עלויות רבות של עובדים, סדרנים, מערכות חשמל, מחשוב, ביטחון, שעות נוספות. אלו דברים שעולים כסף", מסרו הגורמים. יו"ר סיעת המחנה הציוני ח"כ מרב מיכאלי פנתה במליאה לשר הרווחה חיים כץ ואמרה לו כי "יש המון משימות חשובות וראויות פי כמה וכמה שיכולות לצאת אל הפועל בסכום זה". מיכאלי הוסיפה כי: "לצערי החברה הישראלית אינה עומדת בראש סדרי העדיפוית של קואליציה זו". בתגובה כץ חייך לעברה, אולם לא השיב לטענות.

בנוסף, מתחה מיכאלי ביקורת על כך שהקואליציה לא מתעניינת "בעלות החוק המסתכמת ב-17 מיליון שקלים לערך ולא בעלות כינוס הכנסת בזמן פגרה". לדבריה, "כספי הציבור הם נושא שולי וחשיבות השליחות הציבורית של חברי וחברות הכנסת מתגמדת בהשוואה לגחמות והאובססיות של נתניהו".

עוד בוואלה! NEWS:
הסנאטורים בתדרוך נדיר: "נלחץ על קוריאה - אך מוכנים להגן על עצמנו"
הכנסת אישרה דחייה נוספת של שבועיים בתחילת שידורי התאגיד
כינוס חירום נגד ריקון מכל האמוניה: "המדינה לא יכולה בלעדיו"

הכנסת אישרה דחייה נוספת של שבועיים בתחילת שידורי התאגיד. ערוץ הכנסת
שעון ההצבעות במליאה, אתמול לאחר אישור ההצעה לדחיית שידורי התאגיד/ערוץ הכנסת

מלבד היומיים האחרונים, בשבוע הקרוב יתקיימו דיוני פגרה נוספים. לקראת סוף השבוע הבא מתכננת הכנסת להביא לאישור בקריאה ראשונה את הצעת החוק עם השינויים המשמעותיים במבנה התאגיד. יום זה, וימי הדיונים הנוספים שיתקיימו אחריו בוועדה המשותפת שתפקידה לעסוק בשינויי מבנה התאגיד עתידים להביא להוצאות כספיות משמעותיות.

יו"ר הקואליציה ח"כ ביטן העריך אתמול כי הממשלה תבקש דחייה נוספת בתחילת שידורי התאגיד, בקשה שעלולה להוביל למשבר נוסף עם שר האוצר משה כחלון המתנגד לכך. "אני מקווה שיהיה די בתקופת הארכה של שבועיים ימים בלבד כדי לאפשר את השלמת הליכי החקיקה ולא נידרש להארכה נוספת", אמר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מירב מיכאלי נואמת לקראת ההצבעה על התקציב. יוני 2013. טלי מאייר
"החברה הישראלית אינה עומדת בראש סדרי העדיפוית של הקואליציה". מיכאלי/טלי מאייר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully