וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר ישראלי מתל אביב נהרג בתאונת אופנוע בקוסטה ריקה

26.4.2017 / 13:14

אלעד קופרברג, בן 23 מתל אביב, נהרג בתאונה בסן חוזה יומיים לפני יום הולדתו. משרד החוץ אישר את דבר מותו ומסייע למשפחה בהשבת גופתו לקבורה בישראל. "חלמת להגיע לקוסטה ריקה, לא ידענו שהטיול הזה יגמר באסון"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קופרברג/מערכת וואלה!, צילום מסך

צעיר ישראלי בן 23 נהרג שלשום (שני) בתאונת אופנוע בעיר סן חוזה שבקוסטה ריקה. משרד החוץ אישר את דבר מותו של אלעד קופרברג, תושב תל אביב, ומסר כי באמצעות המחלקה לישראלים בחו"ל והשגרירות בסן חוזה הוא מסייע למשפחה ופועל להשבת גופתו לקבורה בישראל.

ראש עיריית גבעתיים רן קוניק, שהיה מאמנו של קופרברג במשך עשר שנים, פרסם היום בעמוד הפייסבוק שלו תמונה של השניים וסיפר כי היה אלוף ישראל לנוער בטניס שולחן, ושחקן נבחרת ישראל שנים רבות. "יומיים לפני יום הולדתו ה-23, אלעד נהרג", כתב קוניק. "מועדון עירוני גבעתיים משתתף כולו באבלה הכבד של המשפחה".

"לפני שבועיים בערך ישבנו אני ואתה בפארק בלימה ותכננו איזו תמונה אני אעלה כשאחזור לארץ, תמונה לסיכום הטיול. לא ידענו שהחודשיים האלה יסתיימו באסון", כתב יוני בראון, חברו של קופרברג בפייסבוק. "היו לך הרבה תכניות ומטרות להשיג בארץ. כמה רצית להגיע לקוסטה ריקה. דיברת על המקום הזה כאילו זה גן עדן. הלב שלי שבור. היית חבר מדהים, טיפת רוע לא עברה בך".

עוד בוואלה! NEWS:
שני ילדים מתו בפיצוץ בנגב: "הם פשוט נקטפו - ככה פתאום"
תם המשבר: גנדי יונצח בשומרון, ותיקי הפלמח - בשער הגיא
הולכת רגל בת 75 נהרגה לאחר שנפגעה מכלי רכב בתאונה בנתניה

"אני חנוקה. לא נתפס ואי אפשר לעכל", כתבה בפייסבוק מאי גרינפלד. "אתה נשמה טהורה. בן אדם שכולו טוב. תמיד מחייך, תמיד אופטימי, תמיד שמח. שימחת כל כך הרבה אנשים בנוכחות שלך. נגעת בכל כך הרבה".

לפני כחודש נהרגו שני סטודנטים ישראלים לרפואה בתאונת דרכים ברומניה. השניים, מוחמד ג'בארין בן 23 מלוד ואחמד דהאמשה מכפר כנא, היו במכונית עם שלושה חברים נוספים, בעת התאונה שבה הידרדר רכבם לנהר דמבוביצה שבבוקרשט. כל החמישה חולצו מהנהר ופונו על ידי כוחות החילוץ הרומניים לבית החולים. ג'בארין מת מהיפותרמיה ואילו דהאמשה מת מפצעיו במהלך ניסיונות הטיפול בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully