וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יונייטד איירליינס" שוב מסתבכת: ארנב ענק נמצא מת במהלך טיסה

חברת התעופה שעוברת תקופה לא פשוטה בתחום יחסי הציבור, סופגת מכה נוספת עקב מותו של סיימון, ארנב ענק שנמצא מת בתא המטען לאחר שטס מלונדון לשיקגו. לדברי בעליו הוא נבדק לפני הטיסה והיה "בריא כמו שור"

צלמים זמניים מורשים

שערורייה נוספת בחברת התעופה "יונייטד איירליינס": ארנב ענק בשם סיימון נמצא מת בתא המטען של מטוס החברה לאחר שנחת מטיסה מלונדון לשיקגו. על פי דיווחים בתקשורת בבריטניה, סיימון, שאורכו 90 סנטימטרים, היה בדרכו לבעלים חדשים.

חברת "יונייטד איירליינס", שעברה כמה שבועות לא פשוטים בתחום יחסי הציבור, פתחה בחקירת המקרה ומסרה כי היא "עצובה על מותו של סיימון". בהצהרה ל-BBC נמסר כי "בטיחותם של בעלי החיים שנוסעים עמנו הינה בחשיבות עליונה עבור החברה. אנו נמצאים בקשר עם הלקוח שלנו והצענו סיוע".

ב"סאן" הבריטי דווח כי סיימון היה צאצאו של הארנב הגדול ביותר בעולם, דריוס, שאורכו 1.3 מטרים. בעלתו של סיימון, אנט אדווארדס, מסרה לעיתון כי הוא "נבדק בידי וטרינר שלוש שעות לפני הטיסה והיה בריא כמו שור". לדבריה, "משהו מאוד מוזר קרה שם ואני רוצה לדעת מה. שלחתי ארנבים ברחבי העולם בעבר ושום דבר כזה לא קרה מעולם".

עוד בוואלה! NEWS:
מיס ונצואלה לשעבר: הותקפתי בידי דייל של "יונייטד איירלינס"
"מעדיף ללכת לכלא או לרדת?": תיעוד חדש מהתקרית בטיסת יונייטד
לא רק מכות לנוסע: הפשלות הגדולות של יונייטד איירליינס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אביו של סיימון עם הבעלים, אדוארדס/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחודש שעבר עלתה חברת התעופה האמריקנית לכותרות לאחר שהורידה מטיסה שלוש נוסעות שלבשו מכנסי טייץ בטענה שהיו קרובות של עובדי החברה, מה שחייב אותן לקוד לבוש. לפני כשבועיים עוררה החברה סערה לאחר שסרטון שבו תועד נוסע ששילם על כרטיס טיסה לקנטקי מורד באלימות מהמטוס הפך לוויראלי.

הנוסע, דייוויד דאו, גרם לשערורייה בינלאומית: אחד מקציני האבטחה שהיה מעורב בתקרית הושעה, הבית הלבן התייחס ומניית החברה ירדה ב-2%. זעם פרץ גם ברשת החברתית הסינית, "וויבו", שם זכה הסרטון ל-130 מיליון צפיות. רבים מהמשתמשים התמקדו בעדותו של נוסע שדבריו צוטטו ב"וושינגטון פוסט". הוא אמר כי האיש שנגרר מהמטוס אמר כי הוא סומן משום שהוא סיני. מנכ"ל החברה, שתחילה התנצל על התקרית, אך לא בפני הנוסע, טען במכתב לעובדיו כי הם לא עשו דבר שלא כשורה. מאוחר יותר, לאחר שגברו התגובות המגנות את התקרית, פרסם התנצלות רשמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully