וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הברבי האנושית הזו טוענת: הכל טבעי אצלי (מלבד החזה)

28.4.2017 / 6:59

יוליה קליגר הרוסיה מציגה פנים מושלמות, אך לטענתה, היא השיגה אותם לא בזכות ניתוח פלסטי. ההליך הרפואי הקוסמטי היחיד שעברה היה בחזה

_julia_kriger_

כמעט מדי חודש אנחנו נתקלים בברבי אנושית כזו או אחרת, שהופכת להיות "הדבר החם באינטרנט" למשך מספר ימים - עד שמגיע הדבר החם הבא. ובכן, גם יוליה קריגר טוענת לכתר הזה, והיא מנסה לשכנע את כולם שלמרות מה שהייתם חושבים על הפרצוף שלה, היא מעולם לא עברה כל ניתוח פלסטי שהוא.

עוד ברביות אנושיות:

ברבי וקן האנושיים בוידוי מרגש: הניתוחים הרסו לנו את חיי האהבה
החזה העצום של הברבי האנושית עומד להתפוצץ וזה לא מזיז לה

הדוגמנית הרוסיה שהפכה לכוכבת אינסטגרם עם עשרות אלפי עוקבים סיפרה: "הפעם הראשונה שהשוו אותי לברבי הייתה כבר בבית הספר. לא הופתעתי, כי זה פשוט אומר שיש לך מבט נקי ופנים סימטריות. אבל אני לא יודעת למה כולם מדברים על העיניים שלי. אני כל כך רגילה אליהן, הן נראות לי נורמליות".

עוד באותו נושא

לא תאמינו איך נראית היום הברבי האנושית שהתמכרה למשקולות

לכתבה המלאה

קריגר כן הודתה בראיונות שהעניקה לתקשורת הבריטית שלפני כמה שנים היא היתה נוהגת להסתובב עם עדשות מגע שגרמו לעיניה להיראות גדולות יותר. "זה החזיק שנה, ועכשיו אני מתביישת אפילו לחשוב על זה", אמרה, והוסיפה שהדבר המוזר היחיד עם עיניה הוא שהן מחליפות צבעים עם שינויי מזג האוויר: "הן יכולות להיות ירוקות, כחולות או אפילו אפורות".

אם כך, פניה של הדוגמנית הרוסיה לא מנותחות, אך קריגר כן הודתה שלפני זמן מה עברה ניתוח להגדלת חזה, והיא לא מתחרטת לרגע על המעבר למידה D. "זה אומר שאני יכולה ללבוש כל שמלה שאני רוצה בלי חזייה וזה נראה נהדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully