וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רימון הלם הוצמד לדירת זוג קשישים חירשים בר"ג: "חיפשו טרף קל"

24.4.2017 / 22:36

שכנים של בני הזוג, חירשים כבני 80, שהבחינו ברימון עדכנו אותם במתרחש והזעיקו את המשטרה. הרימון נוטרל ללא נפגעים. "אנחנו לא יודעים מי יכול היה לעשות את זה", מסרו

זוג החרשים-אילמים מר"ג שרימון הוצמד לדלת ביתם: "לא יודעים מה רוצים מאיתנו" 23 באפריל 2017. באדיבות המשפחה
"חבלן בדק וגילה שזה רימון הלם". הבניין שבו מתגורר הזוג/באדיבות המשפחה

רימון הלם הוצמד שלשום (שבת) לדלת ביתם של אסתר ועזר לוי, זוג קשישים חירשים כבני 80, בשדרות ירושלים ברמת גן. הרימון, שהוצמד לידית הדלת, התגלה בשעות הערב על ידי השכנים, שעדכנו את הזוג במסרון והזעיקו את המשטרה. כוחות גדולים של משטרה, חבלנים ומד"א הגיעו למקום והרימון נוטרל ללא נפגעים. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה.

כשהתגלה הרימון כבר היה הזוג במיטתו והתכונן לשינת הלילה. "לא ידענו מה קרה", מסרה אסתר לוואלה! NEWS בפתק כתוב. "שכן עלה במדרגות ושם לב לשקית ניילון שהוצמדה לדלת שלנו. אחר כך החל לחשוד, מישהו מהשכנים קרא למשטרה וחבלן בדק וגילה שזה רימון הלם. לא יודעים מה רוצים מאתנו".

עוד בוואלה! NEWS:
הרמטכ"ל ב"מצעד החיים": "בני עמנו לא יובלו עוד חסרי מגן אל מותם"
חשיפה: פרשה חמורה בגוף ביטחוני רגיש
הולכת רגל בת 75 נהרגה לאחר שנפגעה מכלי רכב בתאונה בנתניה

זוג החרשים-אילמים מר"ג שרימון הוצמד לדלת ביתם: "לא יודעים מה רוצים מאיתנו" 23 באפריל 2017. באדיבות המשפחה
"יכול להיות שניסו לפגוע או לאיים על שכן". דלת דירתם של הזוג/באדיבות המשפחה

בפתק, סיפרה אסתר כי בחודשים האחרונים אירעו שתי פריצות בדירתם. עזר מאמין שמדובר בטעות בבניין והרימון יועד למישהו אחר. "בגלל שמדובר בבניין עם שתי כניסות, יכול להיות שניסו לפגוע או לאיים על שכן שמתגורר בבניין המקביל", הסביר. "אין לנו בעיות ואנחנו לא יודעים מי יכול היה לעשות את זה".

מאז האירוע החריג, השכנים בבניין מאוד מודאגים וחוששים לפתוח את הדלת לזרים. "מה לגורמים עבריינים ולשני אלה, כאלה אנשים טובים, אולי רצו לנצל את זה שהם לא שומעים ורצו לעשות להם מכה במהלך הלילה, אולי עם הרימון ניסו בכלל לפרוץ את הדלת, חיפשו טרף קל החיות האלה", אמר אחד השכנים.

נציגת ועד הבית סיפרה כי "בבניין גרים דתיים שומרי שבת וחילונים, וייתכן שמי שהניח את הרימון, ניצל את העובדה שדלת הבניין שבדרך כלל סגורה הייתה פתוחה, והסתנן פנימה". היא הוסיפה כי "אנחנו מתכוונים בקרוב להתקין מצלמות אבטחה שיתעדו את המתרחש בבניין 24 שעות ביממה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully