וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגוע בתל אביב: בן 18 משכם דקר ארבעה בני אדם; מצבם קל

הצעיר, שהגיע בחסות סיור לפלסטינים בישראל, התנפל על עובר אורח בלב הטיילת ונמלט לכיוון מלון לאונרדו, שם תקף שלושה נוספים וניפץ את שמשת דלת הכניסה. פצועה מהפיגוע: "שאלתי אותו מה הוא רוצה - והוא חתך אותי באוזן". צפו בתיעוד האירוע

צלמים זמניים מורשים

פלסטיני בן 18 דקר היום (ראשון) ארבעה בני אדם בפיגוע דקירה בטיילת בתל אביב ופצע אותם באורח קל. הצעיר, תושב שכם, נעצר זמן קצר לאחר האירוע והפצועים הועברו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים איכילוב בעיר. בתחילה המשטרה בדקה את כלל כיווני החקירה, אולם לאחר כשעה נקבע על ידי מפקד משטרת לב תל אביב, ניצב-משנה שלומי שגיא, כי מדובר היה באירוע לאומני.

על פי החשד, הצעיר הגיע לתל אביב בחסות סיור מאורגן שנערך לפלסטינים על מנת שיכירו את ישראל. הוא אחז בכלי חד, תקף עובר אורח ליד מלון הרודס, ונמלט לכיוון מלון לאונרדו הסמוך לכיכר אתרים בעיר. בנקודה זו הוא התנפל על שלושה נוספים ותקף אותם במהלומות בכלי אחר. הוא ניפץ את שמשת דלת הכניסה למלון וניסה להימלט בריצה. ניידת סיור שהבחינה בו עצרה אותו ברחוב הירקון באזור. מהחקירה עלה כי המחבל קיבל אישור חד פעמי להיכנס לישראל היום למטרות הומניטריות.

חשוד כבן 18 תושב השטחים שדקר ארבעה אזרחים באזור רחוב הירקון הרברט סמואל בת"א ופצע אותם באורח קל 23 באפריל 2017. מצלמות אבטחה, מערכת וואלה! NEWS
תיעוד הפיגוע ממצלמות האבטחה של מלון לאונרדו/מערכת וואלה! NEWS, מצלמות אבטחה

"נכנס מישהו. הוא הסתכל עליי ושאלתי אותו מה הוא רוצה", סיפרה ז'קלין, בעלת גלריה במלון ליאונרדו שנפצעה באירוע, ממיטת בית החולים. "שנייה אחרי זה הוא הרביץ לי באוזן עם משהו וברח. הבעל שלי רדף אחריו ותפס אותו בחוץ עד שהשוטרים באו. לי יש חתך באוזן. הוא חתך אותי עם משהו חד, לא ראיתי עם מה".

"זוהי שוב תזכורת כואבת למציאות הקשה ודווקא בפתחו של ערב יום הזיכרון לשואה והגבורה", אמר ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי. "אנחנו מודים לכל מי שהיה מעורב בתגובה המהירה ובמניעת האבדות. טרור לא יכניע אותנו. מאחל מכולנו החלמה מהירה לפצועים".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
חשוד כבן 18 תושב השטחים שדקר ארבעה אזרחים באזור רחוב הירקון הרברט סמואל בת"א ופצע אותם באורח קל 23 באפריל 2017. מאצ'י הוף
הפצועים פונו לבית החולים איכילוב. אחת הזירות בתל אביב, היום/מאצ'י הוף

עובדי מלון ליאונרדו פרסו פרגוד בכניסה ללובי כדי למנוע מסקרנים ומעיתונאים לצלם את המתרחש במקום. זאת, בעוד עובדי הניקיון של המלון החלו לנקות את כתמי הדם ולאסוף את שברי הזכוכיות של החלון שנופץ.

"ראיתי המולה, לא ידעתי במה מדובר", סיפר אחד מבעלי החניונים באזור. "רק אחר כך אמרו לי שהיה כאן ניסיון פיגוע".

ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי, אמר בתגובה לפיגוע כי "זוהי שוב תזכורת כואבת למציאות הקשה ודווקא בפתחו של ערב יום הזיכרון לשואה והגבורה. אנחנו מודים לכל מי שהיה מעורב בתגובה המהירה ובמניעת האבדות. טרור לא יכניע אותנו".

חשוד כבן 18 תושב השטחים שדקר ארבעה אזרחים באזור רחוב הירקון הרברט סמואל בת"א ופצע אותם באורח קל 23 באפריל 2017. מאצ'י הוף
הכניסה החסומה למלון לאונרדו/מאצ'י הוף

חובש רפואת חירום במד"א ערן כרמל, שטיפל בפצועים בסמוך למלון, תיאר את הזירה. "כשהגעתי לרחוב, שוטרים שהיו בזירה הובילו אותי לשלושה פצועים: שני גברים ואישה בשנות ה-50 לחייהם, כשהם בהכרה מלאה וסובלים מחבלות בראש ובגפיים. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני, שכלל חבישה וקיבועים, והם פונו במהירות לבית החולים כשמצבם קל ויציב".

חובש רפואת חירום במד"א מוחמד עראבי שטיפל בפצוע בסמוך לכיכר אתרים סיפר: "על המדרכה שכב גבר כבן 70 כשהוא בהכרה מלאה וסובל מחבלות יבשות. סיפרו לי שהוא הותקף על ידי גבר ונפל. הענקנו לו טיפול רפואי בשטח והוא פונה במצב קל ויציב לבית החולים".

(עדכון ראשון: 15:18)

  • עוד באותו נושא:
  • פיגועים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully