וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות בצרפת ובקרוב גם בבריטניה: על מה מדברים בעולם

רוב העיתונים ברחבי העולם מדווחים על הבחירות ההיסטוריות ברפובליקה, שהסיבוב הראשון בהן נערך היום. כלי התקשורת עוסקים באיום הביטחוני הנשקף ליום ההצבעה. רק בממלכה המאוחדת מתעסקים בבחירות משל עצמם – שיחולו ב-8 ביולי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שעת הבחירה. העיתון הצרפתי "לה וואה דו נורד"/מערכת וואלה!, צילום מסך

עיתוני צרפת עוסקים הבוקר (ראשון) כמובן במערכת הבחירות לנשיאות שמגיעה לשיאה עם תחילת הסיבוב הראשון. ההצבעה נערכת ברחבי המדינה תחת אבטחה כבדה לנוכח האיום הביטחוני על המדינה, שבשבוע האחרון התבטא בפיגוע ירי נגד שוטרים בשאנז אליזה וסיכול פיגוע במרסיי. "כל אחד, רק לא הם", נכתב בכותרת הראשית של העיתון "ליברסיון" לצד תמונותיהם של המועמדים מימין, מארין לה פן ופרנסואה פיון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"כל אחד, רק לא אחד מהם". העיתון "ליברסיון" הצרפתי/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם מחוץ לצרפת מתמקדים העיתונים בבחירות הצרפתיות, שעשויות לקבוע את עתידו של האיחוד האירופי. כמה מהמתמודדים בבחירות נוקטים גישה אירו-ספקטית לגבי המוסד האירופי. "אל פאיס" הספרדי מדווח על הבחירות עם הכותרת "הצרפתים בוחרים היום את עתידה של אירופה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אל פאיס" הספרדי/מערכת וואלה!, צילום מסך

"ניו יורק טיימס" האמריקני בשערו הבינלאומי מצרף מאמר דעה שעוסק במועמדת הימין הקיצוני לה פן. בצדו התחתון של השער מופיעה תמונה של שער הניצחון ונכתב כי הבחירות נערכות תחת איום ביטחוני.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ניו יורק טיימס" הבינלאומי/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם בעיתון הברזילאי "או גלובו" מדווח על הבחירות בצרפת, בצירוף תמונה היתולית של ילדה המתחבאת בקלפי לצד אמה, שמצביעה. עם זאת, הכותרת הראשית בעיתון שמורה לעניינים פנימיים במדינה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"או גלובו" הברזילאי/מערכת וואלה!, צילום מסך

העיתון ה"אוברזרבר" מבריטניה, היוצא לאור בימי ראשון, עוסק בבחירות הפנימיות בממלכה. אחרי שבשבוע שעבר הודיעה ראשת הממשלה תרזה מיי על הליכה לבחירות ב-8 ביולי, מדווח העיתון על כך שמפלגת הליברל-דמוקרטים לא מוכנים להסכמים קואליציוניים. בשער מופיע ראש מפלגת לייבור ג'יימס קורבין לצד תינוק – כבר מתחיל את הקמפיין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אובזרבר" הבריטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully