וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקבוק תבערה לבית וקטטה אלימה: הסכסוך של האחים פליסיאן

23.4.2017 / 13:44

פרסום ראשון: השניים, שנחשדו בעבר בפרשת הרצח בברנוער שטרם פוענח, היו מעורבים בקטטה עם שני בני אדם נוספים. התקרית האלימה פרצה אחרי שיעקב השליך בקבוק תבערה לעבר ביתו של חגי בצל הסכסוך בין השניים ברקע המחלוקת על הפיצויים

צילום: מאצ'י הוף, עריכת וידאו: יאיר דניאל

חגי ויעקב פליסיאן שנעצרו בעבר בחשד למעורבות בפרשת הרצח בברנוער, אחת מפרשות הרצח הגדולות ביותר בישראל שטרם פוענחו, אך שוחררו – נעצרו במהלך סוף השבוע בחשד למעורבות בקטטה. זאת, לאחר שיעקב השליך בקבוק תבערה אל בית אחיו ברמת גן וזומן לתחנת המשטרה. חגי ובת זוגו הגיעו אל המקום שם התפתחה בהמשך קטטה בין האחים.

השניים נעצרו יחד עם שני בני אדם נוספים בעקבות התקרית. הארבעה נעצרו על ידי צוות חקירה מיוחד של מרחב דן והם הובאו לדיון בהארכת מעצרם היום (ראשון) בבית משפט השלום בתל אביב. מעצרו של חגי הוארך בשלושה ימים.

על פי החשד, לאחר שהוחלט לזמן את יעקב לחקירה במשטרה, הגיעו למקום גם חגי וזוגתו, שם פרצה בין האחים קטטה. בדיון אמר חגי: "תמיד המשטרה מחפשת אותנו".

עוד בוואלה! NEWS:
משבר התאגיד: ההסתדרות מאיימת להשבית את המשק החל משלישי
תחת אבטחה כבדה: נפתחו הקלפיות בבחירות לנשיאות צרפת
דיווחים ערביים: "שלושה הרוגים בתקיפת צה"ל ברמת הגולן הסורית"

האחים פליסיאן נעצרו במהלך סוף השבוע בחשד להשלכת בקבוק תבערה ומעורבות בקטטה. מאצ'י הוף
חגי פליסיאן, היום/מאצ'י הוף

הרקע לקטטה שהתרחשה בין בני המשפחה הוא סכסוך בין האחים על חלוקת הפיצויים בהיקף מיליוני שקלים שקיבלו מהמדינה בעקבות מעצר השווא שלהם בפרשה הקודמת.

חגי פליסיאן נחשב אז לחשוד המרכזי בפרשת הרצח ונחקר במשך חודשים ארוכים, אולם בסופו של דבר התברר כי בפועל לא היה לו כל קשר לפרשה והמשטרה נאלצה לשחררו ובהמשך לפצות את בני המשפחה בסכום של מיליוני שקלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שיחת ההטרדה בין מקורבו של פליסיאן לעורכת הדין. דניאל בוק
יעקב פליסיאן/דניאל בוק

במהלך הדיון אמר חגי כי הוא שומר על זכות השתיקה, "אין לי אמון במשטרה". סנגורו הוסיף כי בפעם האחרונה שחגי דיבר במשטרה זה עלה למדינה שני מיליון וחצי שקלים. "אני רואה שהכסף הזה עשה לו רק צרות", העירה השופטת בציניות. כשהסנגור שאל את החוקר אם הטלפון שממנו הוצאו שיחות ההטרדה הוא הטלפון של חגי, השיב החוקר: "אנחנו לא יודעים כי הוא סירב למסור את המספר שלו".

הסנגור הביע פליאה על כך וציין כי קצין המודיעין יודע את מספר הטלפון שלו. "הרי הוא דיבר איתו כמה פעמים. גם כשיש מצעדי הגאווה, אתם דואגים לשלוח שוטרים אליו הביתה כדי לראות אם הוא נמצא בבית". בשלב זה שאלה השופטת את חגי מה מעשיו כיום. "אני משקם את עצמי ועובד בסופר ברמת עמידר", סיפר. לאחר שחגי הוצא מאולם המעצרים, הוכנס אחיו כשהוא אזוק בשרשראות משום שהתפרע קודם לכן, והיה צורך לקשור אותו.


(עדכון ראשוןן 10:25)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully