וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המורה הזמינה את התלמיד לביתה - ואנסה אותו בעזרת בעלה

2.5.2017 / 7:00

ג'סיקה סטורר, מורה בת 28, קיימה יחסי מין עם אחד מתלמידיה לאחר שבעלה השקה אותו לשוכרה. הבעל הודה, היא טוענת שהתלמיד לא היה שיכור, אבל שנייהם צפוים לעונשי מאסר ממושכים

צילום מסך

בסרטון – ככה זה נראה בסרטים. המציאות יותר נועזת

לא פעם קורה בארצות הברית שמורה (זכר או נקבה) חשוד/ה שקיימו יחסי מין עם תלמיד/ה. אלא שבסיפור הבא מעורבת לא רק המורה, אלא גם בעלה.

ג'סיקה סטורר, מורה אמריקאית בת 28, ובן זוגה דרייק בן ה-33, נמצאים בימים אלה בדרך למאסר. הסיבה: סטורר הזמינה את אחד מתלמידיה לביתה, שם בעלה השקה אותו לשוכרה באלכוהול לפני שהיא קיימה עימו יחסי מין. "גברת סטורר קיימה יחסי מין אסורים עם תלמיד בזמן שהוא היה בגילופין", מסרה התובעת לתקשורת המקומית את הדרך היבשה לתאר את זה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בדרך לעונש מאסר. סטורר/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי החשד, התלמיד בן ה-18 הגיע לביתה של מורתו בליל ה-25 בנובמבר, שתה אלכוהול עם בעלה ובילה את הלילה בביתם. בבוקר, הם קיימו יחסי מין בזמן שהשפעת האלכוהול ששתה בעקבות דרישת הבעל עדיין לא פגה.

ארועי הלילה נודעו בבית הספר בו היא מלמדת, היא הושעתה והמשטרה פתחה בחקירה שהובילה לכתב אישום. סטורר הודתה בקיום יחסי המין עם התלמיד, אולם טענה שהוא לא היה שיכור. לעומת זאת בעלה הודה כי הוא אכן גרם לתלמיד לשתות לשוכרה והוא נמצא אשם בשלושה סעיפים של מתן אלכוהול לקטין וצפוי להכנס לכלא לחצי שנה. אשתו, לעומת זאת, צפוייה לעונש מאסר ממושך יותר של כחמש שנים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כך היא נראית במעצר. סטורר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully