וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ מרגלית: "נתניהו וארדן פירומנים"; ארדן: "מרגלית תומך במחבלים"

21.4.2017 / 14:54

המועמד לראשות העבודה נפגש עם בכיר פתח ג'יבריל רג'וב ודן עמו בשביתת האסירים הביטחוניים. לדבריו, "ממשלת הימין מבשלת אינתיפאדה בגלל טלפון ציבורי". ארדן האשים בתגובה את מרגלית כי הוא "תומך במחבלים" וכי שביתת האסירים היא פוליטית

ערוץ היוטיוב של אראל מרגלית

ח"כ אראל מרגלית נפגש אמש ברמאללה עם בכיר פתח ג'יבריל רג'וב ודן עמו ב"יצירת אמון מחודש" בין ישראל לפלסטינים וב"התנעה מחדש של תהליך השלום". בהודעה שהוציא היום (שישי) מסר מרגלית עוד כי השניים דנו בשביתת הרעב שבה פתחו השבוע האסירים הביטחוניים בבתי הכלא בישראל וכי רג'וב ביקש את עזרתו בהרגעת הרוחות "לפני שיהיה מאוחר מדי". מרגלית תקף את התנהלותם של ראש הממשלה בנימין נתניהו ושל השר לביטחון פנים גלעד ארדן ואמר כי הם "מתעלמים מהמלצות שב"ס ומדליקים את השטח על שטות כמו התקנת טלפון ציבורי לאסירים. אלה לא מנהיגים. אלה פירומנים חסרי אחריות". לדבריו, "ממשלת הימין מבשלת לנו אינתיפאדה בגלל טלפון ציבורי".

השר ארדן הגיב לדברים בחשבון הטוויטר שלו וכתב כי "מרגלית נפגש עם מי שפועל להחרמתנו ויחד איתו תוקף את רה"מ ואותי ותומך במחבלים שרצחו מאות ישראלים". עוד כתב ארדן כי מרגלית "כנראה אינו שמאל ישראלי שפוי" וכי בקמפיין שהוא מנהל לראשות מפלגת העבודה "הכול כשר" וכך גם "הזדהות עם מחבלים רוצחים אל מול ממשלת ישראל".

בתגובה לדברי ארדן מסר מרגלית כי הוא "מציע לשר ההסלמה וההצתות הפיקטיביות גלעד ארדן, לא להפריע למי שמנסה למצוא פתרונות לבעיות שהוא יוצר. ושלא ינסה להאשים אותי בשמאלנות, אני מודה וגאה".

עוד בוואלה! NEWS:
הפיגוע של דאעש בלב פריז טורף את הקלפים במרוץ לנשיאות
שר ההגנה האמריקני נפגש עם ליברמן: "יש לאסד עוד נשק כימי"
הורים זועמים: משרד החינוך דחה את חופשת ל"ג בעומר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"יצירת אמון מחודש". מרגלית ורג'וב/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהמשך הוציא ארדן הודעה נוספת שבה טען כי מרגלית "הביע תמיכה במאבק המחבלים הכלואים בישראל". לדבריו, "בניגוד לשקר המתועב של מרגלית כאילו מדובר ב'טלפון ציבורי'" האסירים הביטחוניים הציגו רשימת דרישות ארוכה. "כולם מבינים שזו שביתה לצרכים פוליטיים, כל גורמי הביטחון ממליצים שלא להיכנע לה וברור שוויתור וכניעה יפגעו בהרתעה של ישראל ובביטחון המדינה".

ארדן תקף את מרגלית בנוסף על עצם הפגישה עם רג'וב, המנהל מאבק להחרמת ישראל בהתאחדות הכדורגל העולמית (פיפ"א), ומעניק לו עקב כך לגיטימציה. "בכך מרגלית פוגע באזרחי ישראל ומסייע למחרימים אותנו ולאדם שמביע תמיכה ומסית לטרור", מסר. עוד האשים ארדן כי מרגלית "נותן רוח גבית למחבלים שאחראים למותם של מאות ישראלים" וכי רג'וב הוא "איש שפל תומך טרור".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
השר ארדן הציג את מדיניות הקנאביס החדשה - כתב אישום רק לאחר עבירה רביעית. יותם רונן
"מרגלית תומך במאבק המחבלים". ארדן/יותם רונן

מתוך חשבון הטוויטר של ארדן:

הפגישה בין השניים נערכה גם בצל ההכנות ברשות הפלסטינית לפגישתם בעוד כשבועיים של יו"ר הרשות אבו מאזן ונשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בוושינגטון. לדברי מרגלית במהלך הפגישה אמר רג'וב כי אנשיו של טראמפ הבטיחו לפלסטינים "דיל אולטימטיבי". לדבריו רג'וב "רוב הפלסטינים מאמינים כי פתרון שתי המדינות הוא הפתרון היחיד, ועלינו, ישראלים ופלסטינים להחליף דיסקט, ולהפוך מאויבים לשכנים". עוד אמר רג'וב כי "אנחנו מאמינים שהנשיא טראמפ יכול ויש לו את הרצון לפתור את הסכסוך. גם אני וגם העם שלי סבלנו 50 שנה תחת הכיבוש - המהווה איום קיומי גם על ישראל".

מרגלית השיק השבוע קמפיין לקראת התמודדותו לראשות מפלגת העבודה ובו סרטון תחת הכותרת "השמאלנים חוזרים". לדבריו, "שמאלני הפך להיות קללה בישראל, ואנחנו נעצור את זה. כן, אני שמאלני, ולא מתבייש בזה. רק כשנפסיק להוריד את הראש ולהתבייש במי שאנחנו – ננצח". עוד אמר כי בכוונתו להוביל מחנה שמאל "שגאה בעצמו" וכי "מפעל ההסתה והשיסוי של נתניהו גרם לרבים מדי להסתתר ולהתבייש. רק אם נציב אלטרנטיבה ברורה יבחרו בנו".

ראש האופוזיציה יצחק הרצוג תקף את מרגלית על הפגישה עם רג'וב ועל דבריו בנושא שביתת האסירים הביטחוניים. לדבריו, אם מרגלית אכן הביע תמיכה בשביתה הרי שאמירותיו "מנותקות ומנוגדות לכל הערכים של המרכז-שמאל הציוני בישראל ופוגעות ביכולתנו להקים גוש גדול שיכול להחליף את השלטון". עוד אמר הרצוג כי הוא "מגנה בתוקף כל תמיכה במאבק האסירים השובתים, שלחלקם הגדול דם ישראלים על הידיים ומצפה מח"כ מרגלית להבהיר את דבריו".

יריבו של מרגלית בהתמודדות על ראשות המפלגה ח"כ עמר בר לב מסר כי "‏לא רק את הקואליציה הצליח ברגותי לגרור לקמפיין הפנים פלסטיני שלו, עכשיו גם את אראל מרגלית ועוד בהתנדבות". בדבריו התייחס למרואן ברגותי שיזם את שביתת האסירים.

(עדכון ראשון: 14:19)

הפגנת תמיכה בשביתת הרעב של האסירים הפלסטיניים, שכם, 17 באפריל 2017. רויטרס
הפגנת תמיכה באסירים השובתים רעב, השבוע/רויטרס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הסדר עם הפלסטינים - אינטרס אסטרטגי של ישראל". מרגלית ורג'וב/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully