וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סמרטוט גזעני": פעיל חברתי תקף בצעקות את השרה רגב. צפו

לאחר שנתקל עו"ד ברק כהן בשרת התרבות בתל אביב, החל לגדף אותה בנוכחות משפחתה תוך שהטיח בה: "את עושה פוזות של לוחמת צדק עבור המזרחים". בעקבות התקרית, רגב הגישה תלונה במשטרה: "לא מתרגשת"

צילום: פייסבוק

הפעיל החברתי ומוביל מחאת ה"באים לבנקאים" ברק כהן פרסם אמש (חמישי) סרטון בעמוד הפייסבוק שלו בו הוא נראה תוקף את שרת התרבות והספורט מירי רגב. כהן, שנתקל ברגב ומשפחתה ברחוב דיזנגוף בתל אביב, החל לשאול אותה שאלות תוך שהוא מצלם את השיחה. "למה את לוקחת בעלות על המזרחים? גיבורה רק על 'גרבוזים'? על ה'אשכנזיאדה' של מרצ? על דמוקרטיים מזרחיים את לא גיבורה", אמר והוסיף: "אני מזרחי, לא רוצה מדינה ציונית גזענית מסריחה".

משהחל להחריף את הטון סיננה רגב: "אתה מדבר שטויות שלא שווה להתייחס אליהן". בתגובה, המשיך כהן בקללות וכינה את השרה "סמרטוטה שעושה פוזה של לוחמת צדק של המזרחים. זבל לא דמוקרטי", בעוד זו איימה לתבוע אותו ונכנסה עם משפחתה למסעדת פירות ים בעיר. "אני מחרבן עלייך ועל כל המשפחה שלך", צעק לעברה. כהן, שהבחין כי רגב ומשפחתה התיישבו במסעדה שאינה כשרה, הטיח ברגב, שהסיתה את המצלמה הצידה, "את יהדות את? את סמרטוט של הגזענים המזרחים. שרת תרבות עלק".

עוד בוואלה! NEWS:
עימות בוטה בין חברי הכנסת מהליכוד: "סרסור, קצת מודעות עצמית"
ירי בלב פריז: שני שוטרים נהרגו ואחר נפצע; אחד היורים חוסל

עו"ד ברק כהן, יוני 2015. ניב אהרונסון
"לא אקבל שיעור בשפה מרגב". כהן/ניב אהרונסון

בעקבות התקרית הגישה רגב תלונה במשטרה נגד כהן, שהסביר מצדו כי "בוז והוקעה של פוליטיקאית קטנה שעשתה את הונה מהפצת רעל גזעני הוא מסר פוליטי חשוב". לדבריו, "אין יותר ראוי מלהצביע בקולי קולות על הצביעות של מי שמתיימרת לדבר בשם היהדות אך נכנסת למסעדת פירות ים. הביטויים שלי כלפיה עומדים נגד הצביעות והבעלות המזויפת שלה על המזרחיות והיהדות. שיעור בנימוסי שפה לא אקבל ממי שהסלוגן שלה הוא 'הסודנים הם סרטן בגוף שלנו'".

השרה רגב מסרה כי "אכן הותקפתי היום יחד עם בני משפחתי ברחוב דיזנגוף בתל אביב. מסוג המחיר שאיש ציבור ומשפחתו לא צריכים לשלם בחברה שלנו. בטוחה שהמשטרה תטפל בתוקף הזה כנדרש. לא מתרגשת ממנו ומשכמותו, נמשיך לעשות טוב לעם ישראל".

(עדכון ראשון: 23:29)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
רגב פנתה לראש עיריית קריית אונו: בטל אירוע של "שוברים שתיקה". מערכת וואלה! NEWS
"לא מתרגשת מהאנרכיסט הזה". רגב/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully