וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות בוטה בין חברי הכנסת מהליכוד: "סרסור, קצת מודעות עצמית"

21.4.2017 / 1:06

חבר הכנסת אורן חזן קרא בטוויטר לחברו לסיעה מיקי זוהר להתפטר, וזה ענה לו: "סרסור שבית המשפט קבע שהוא צורך סמים". חזן המשיך לתקוף ואיים: "ספר מה גרם לך לשקול לפרוש מהכנסת". גליק ניסה להרגיע את הרוחות והעיר: "חברים, מה נפל עליכם?"

צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: ניב מעוז

(בווידאו: הדיון הסוער בכנסת בין אמו של הדר גולדין לח"כים, השבוע)

חברי הכנסת אורן חזן ומיקי זוהר (הליכוד) התכתשו אמש (חמישי) בפומבי בטוויטר על רקע הדיון הסוער שהתקיים ביום רביעי עם הורים ששכלו את בניהם במבצע "צוק איתן". "מיקי, ידידי, האם לא בשלה השעה לשקול מחדש הודעה על פרישה מהכנסת?", כתב חזן. בתגובה, תקף ח"כ זוהר וכתב: "אמר הסרסור שבית המשפט קבע שהוא צרך סמים וניהל קזינו. מה עם קצת מודעות עצמית?".

בהמשך, הוסיף חזן כי "מיקי, אתה נשמע די בטוח בשקרים שיוצאים לך מהפה. אם כך, הסר חסינותך ונבדוק את אמיתות דבריך. אני דווקא אשמח לפיצוי נוסף על זה שקיבלתי מסגל". לדבריו, "אין ספק שהקנאה אוכלת אותך, אבל עזוב ידידי, בוא ספר מה באמת גרם לך לשקול לפרוש מהכנסת. הציבור כמה לדעת!. לך תדע, אם לא אתה תספר מישהו אחר יספר".

עוד בוואלה! NEWS:
מסתמן: המלצה לכתב אישום נגד שרה נתניהו בפרשת המעונות
חשד לרצח בלוד: בן 38 נורה למוות על רקע סכסוך בין משפחות

הציוץ של חזן

בתגובה לעימות כתב ח"כ יהודה גליק (הליכוד): "חברים מה נפל עליכם? תירגעו, מיקי שגה והתנצל וכך ראוי. כולנו צריכים לשפר את השיח הציבורי שיהיה מכובד. השיח הזה מזיק לכולנו יותר מכל דבר אחר".

חילופי הדברים באו על רקע הדיון, שנערך השבוע בוועדה
לביקורת המדינה ועסק בדוח מבקר המדינה על מבצע "צוק איתן". במהלכו, תקפו הורים שכולים את ראש הממשלה וחברי כנסת. לאה גולדין, אמו של הדר גולדין שגופתו מוחזקת על ידי חמאס ברצועת עזה, תקפה את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמרה כי הוא הפך את משפחתה ואת משפחתו של אורון שאול ל"אויבי העם". היא ביקרה גם את הדוח המבקר וטענה שהוא השמיט את בנה ואת שאול. "לא הוזכרו שני שבויים בעזה. האם החלטתם סופית שגורלם נחתם?", שאלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתגובה, התפרץ ח"כ זוהר לדבריה ואמר כי טענותיה מוגזמות. בתום הדיון פרסם זוהר התנצלות וכתב כי "אימו של הדר גולדין טענה כי ראש הממשלה הפך אותם לאויב העם, תגובתי היתה שזה פשוט לא נכון. אני מכבד אותה ומתנצל אם נפגעה מכך".

(עדכון ראשון: 21:47)

מפוצלת של מיקי זוהר ואורן חזן 20 באפריל 2017. ניב אהרונסון,
קרב ציוצים מכוער. זוהר וחזן/ניב אהרונסון
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully