וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני משפחת טראמפ ומנהיג צפון קוריאה: מאה המשפיעים של "טיים"

כבכל שנה פרסם המגזין האמריקני את הרשימה המחולקת לחמישה סוגי משפיענים. טראמפ מככב לצד קים ג'ונג און ונשיא הפיליפינים. ברשימת החלוצים בתחומם שולבו גם בתו איוונקה ובעלה ג'ארד. ומי בולט בהיעדרו?

צילום: רויטרס, עריכה: יוסי אלטר

מגזין "טיים" האמריקני פרסם היום (חמישי) את רשימתו השנתית של "האנשים המשפיעים ביותר בעולם". הרשימה מחולקת לחמישה סוגי משפיעים: חלוצים בתחומם, אמנים, מנהיגים, טיטאנים ואייקונים. ברשימת המאה, שבה מככבים לא פחות משלושה בני משפחת טראמפ, נשיא ארצות הברית הטרי דונלד טראמפ (במנהיגים), בתו איוונקה ובעלה ג'ארד קושנר (בחלוצים).

עם רשימת המנהיגים נמנים גם נשיא הפיליפינים השנוי במחלוקת רודריגו דוטרטה ושליט קוריאה הצפונית קים ג'ונג און. השנה לא מופיעים ישראלים ברשימה, אולם ייתכן שאנחנו בחברה טובה, כשגם נשיא ארצות הברית לשעבר ברק אובמה - ששולב ברשימה 11 פעמים, בהן עשר ברציפות - לא הוכנס אליה השנה.

לקריאה נוספת:
אובמה בפעם העשירית ברציפות: אלו הם 100 האנשים המשפיעים בעולם
נתניהו חזר לרשימת מאה המשפיעים של "טיים": "צודק, אך חרדתי"
המשפיעים של "טיים": נתניהו וחמינאי ברשימה אחת

100 המשפיעים של מגזין הטיימס הבריטי 20 באפריל 2017. רויטרס
קים ג'ונג און, איוונקה טראמפ, ג'ארד קושנר, תרזה מיי ודונלד טראמפ. רשימת 100 המשפיעים/רויטרס

כבכל שנה, כותבים אישים מפורסמים על האנשים המרכיבים את הרשימה. על קושנר, היועץ הבכיר לענייני המזרח התיכון בממשלו של חמיו, כתב הנרי קיסינג'ר, לשעבר שר החוץ של ארצות הברית. "מעבר נשיאותי ממפלגה אחת לאחרת הוא אחד הדברים המסובכים ביותר בפוליטיקה האמריקנית", כתב קיסינג'ר. "כחלק ממשפחת טראמפ, ג'ארד מודע לאתגרים של הנשיא. כבוגר של הרווארד ואוניברסיטת ניו יורק, יש לו השכלה רחבה; כאיש עסקים, יש לו ידע בניהול. כל אלה יסייעו לו בתפקידו המבהיל של טיסה קרובה מאוד לשמש", הוסיף.

סטיב באנון הודח אמנם על ידי טראמפ מהמועצה לביטחון לאומי, אך הדבר לא מנע ממנו להיכנס לרשימה היוקרתית, כמו גם שר ההגנה האמריקני ג'יימס מאטיס - ומנגד, מפקד משמרות המהפכה של איראן, קאסם סולימאני. גם ג'וליאן אסאנג', מייסד ויקיליקס, נמנה על המשפיעים בעולם השנה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
סטיב באנון, היועץ המיוחד של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, ינואר 2017. רויטרס
טראמפ הדיח אותו, הטיים הכניס אותו. סטיב באנון/רויטרס

איוונקה טראמפ, בתו של הנשיא האמריקני, נכנסה גם היא לרשימה ועליה כתבה חברתה וונדי מרדוק, יזמית ויוצרת סרטים: "בעוד העולם מכיר את איוונקה בתור הבת הראשונה, וכן יזמית, אישה ואם למופת, לי הייתה הזכות לקרוא לה חברתי ב-12 השנים האחרונות".

קים ג'ונג און כונה במאמר עליו "דיקטטור". כריסטופר היל, שגריר ארצות הברית לקוריאה הדרומית, כתב עליו כי "התקוות הראשונות היו שהאיש שצבר השכלה בשווייץ יהיה איש של רפורמות שינטוש את תכנית הגרעין של ארצו, אך אלה מתו, לצד קורבנותיו. אין אפשרויות טובות לעצירת קים, אך שיתוף פעולה עם סין וחיזוק הבריתות עם יפן וקוריאה הדרומית הן ההתחלה".

קים ג'ונג און, מנהיג קוריאה הצפונית, עם חיילי צבאו. רויטרס
דיקטטור, אבל משפיע. קים/רויטרס

ברשימת האמנים המובילים נמצאת השחקנית זוכת האוסקר אמה סטון, שכיכבה השנה ב"לה לה לנד", הזמר אד שירן, הזמרת אלישיה קיז, והזמרת דמי לובאטו. גם דוגמנית המידות הגדולות אשלי גראהם נכנסה לרשימת מאה המשפיעים, בה דורגו 40 נשים.

מתוך חשבון האינסטגרם של נשיא ארצות הברית לשעבר ברק אובמה. אינסטגרם, צילום מסך
לא רק הישראלים נשארו בחוץ. אובמה, נעדר מהרשימה/צילום מסך, אינסטגרם
אשלי גרהאם מאחורי הקלעים בתצוגת האופנה של מקס מארה בשבוע האופנה במילאנו פברואר 2017. GettyImages
הדוגמנית אשלי גרהאם. גם היא במאה המשפיעים של המגזין/GettyImages

החלוצים המשפיעים של השנה

סמנתה בי, צ'אנס הראפר, קונסטנס וו, גאווין גרים, קירסטן גרין, בוב פרגוסון, איוונקה טראמפ, דמיס חסאביס, ברברה לינץ', חמדי אולוקאיה, ג'ארד קושנר, סלינה טורצ'י, ג'ורדן פיל, גלנדה גריי, יוריקו קויקה, קונור מקגרגור, ריז אחמד, גוס ולדרס, טמיקה מלורי, בוב בלנד, קמרון פרז, לינדה סרסור,
נטלי בטאלחה, גיליאם אנגלדה, אסקודה, מישל גילון.

אמה סטון (לובשת קלואה) בבכורת הסרט  'Magic In The Moonlight', פריז, 2014. GettyImages
השחקנית אמה סטון. גם אוסקר וגם כניסה לרשימת המשפיעים/GettyImages

האמנים המשפיעים של השנה

אמה סטון, קולסון וייטהד, אד שירן, אלישיה קיז, ריאן ריינולדס, דונלד גלובר, לזלי ג'ונס, בן פלאט, אווה דוורני, ברי ג'נקינס, מרגו רובי, שרה פולסון, ג'יימס קורדן, ג'ון לג'נד, אלסנדרו מישל, קרי ג'יימס מרשל, דמי לובאטו.

דמי לובאטו. GettyImages
דמי לובאטו. מהבמה לרשימת המשפיעים/GettyImages

המנהיגים המשפיעים של השנה

תרזה מיי, נרנדרה מודי, צ'אק שומר, דונלד טראמפ, אליזבת וורן, ג'וליאן אסאנג', ג'יימס קומי, קים ג'ונג און, ריינס פרייבוס, שי ג'ינפינג, רודריגו דוטרטה, סטיבן באנון, תאו אפשטיין, תום פרז, ולדימיר פוטין, וונג קישן, רג'פ טייפ ארדואן, סנדרה דיי אוקונור, האפיפיור פרנציסקוס, ג'יימס מאטיס, המלך מאהה וצ'יראלונגקון, חואן מנואל סנטוס, קאסם סולימאני, מלינדה גייטס.

ולדימיר פוטין. AP
פוטין. מהמנהיגים המשפיעים בעולם/AP

ה"ענקים" המשפיעים של השנה

ג'נט ילן, לברון ג'יימס, דניאל אק, ברנרד ג'יי טייסון, אוון שפיגל,
ג'ורג' צרץ', ג'אן ליו, טום בריידי, ג'יימס אליסון, רבקה מרסר,
ג'ייסון בלום, ג'ף בזו, ויאג'י שקהאר שארמה, מרגרט וסטגר.

שחקן קליבלנד קאבלירס, לברון ג'יימס. AP
לברון ג'יימס/AP

האייקונים המשפיעים של השנה

סימון ביילס, אשלי גרהאם, סינדי שרמן, ג'ון לואיס, מרגרט אטווד, קולין קפרניק, ג'נט ויזגווארה, ניימאר, רופול, רף סימונס, ביראם דה אביד, לילה דה לימה, דיוויד אדג'יי, גרטצ'ן קרלסון, פטו בנסודה, תלמה אלדנה, פאן בינגבינג, ויולה דיוויס, ראאד סלאח, סינדי ארלט, אונדררס בטיסטה.

שחקן ברצלונה ניימאר, שחקן יובנטוס דני אלבס. רויטרס
הודח אמש מליגת האלופות, אך ברשימה הזו הוא מככב. ניימאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully