וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונה אחרי תאונה: הרגע בו המאהבת והחברה נפגשו בבית החולים

25.4.2017 / 9:04

גבר שעבר תאונת דרכים והובהל לבית החולים, נאלץ להתמודד שם עם תאונה נוספת כשהפעם אלו היו חברתו והמאהבת שלו שהתנגשו זו בזו כשהגיעו לבקר אותו. מישהו היה שם כדי לצלם את המהומה

צילום מסך

גבר שהיה מעורב בתאונת דרכים לא תיאר לעצמו שהמצב יכול להיות גרוע מזה כשתאונה נוספת ציפתה לו ממש בתוך חדר בית החולים. למקום הגיעה חברתו ודקות ספורות אחר כך - המאהבת שלו. אופסי.

המאהבת וחברתו החוקית נתקלו אחת בשנייה בחדרו של המטופל, שנראה מאוד נסער מהמפגש המפתיע בין השתיים. אחד הנוכחים צילם את העימות המאוד מביך שאירע שם בבית החולים. בסרטון נראית החברה של הפצוע בגופיה שחורה יושבת לצד מיטתו כשהמאהבת בשמלה הלבנה, המזוהה בשם קיילה, מתפרצת עליה. "התקשרתי וביקשתי לבוא לכאן" צועקת לה המאהבת וזו עונה לה "הוא היה איתי אתמול בלילה".

המאהבת והאישה נפגשו בבית החולים. צילום מסך
גם אם ירצה - אין לו לאן לברוח. הגבר מצא עצמו במפגש קטלני בין חברתו למאהבת שלו/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

הרגע המביך הזה בו את נדבקת למאהב בסקס ומובלת ברחוב לבית החולים

לכתבה המלאה

כשהעניינים מתחממים, אחד הנוכחים בחדר מאיים להתקשר לביטחון ואישה אחרת מנסה להרגיע את המצב ולמשוך את המאהבת אל מחוץ לחדר. האחות מאשרת שהפצוע אינו רגוע ומזהירה: "קצב הלב שלו עולה". לא ידועים פרטים על התאונה או על בית החולים בו אירע המקרה. הסרטון פורסם באינסטגרם ובטוויטר, שם הוא צבר 60 אלף ציוצים חוזרים וכמעט 100 אלף לייקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully