וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכשפה העיוורת המתה מאשרת: בקרוב תפרוץ מלחמת עולם שלישית

23.4.2017 / 6:40

המכשפה העיוורת המתה, באבה ואנגה, שחזתה נכון ב-85 אחוזים מהמקרים חזתה רגע לפני מותה את פרוץ מלחמת העולם השלישית ואישרה בכך את נבואתו של מיסטיקן אחר שטוען שב-13 במאי זה הולך לקרות. שננסה להירגע קצת?

צילום מסך

מאמיניה של המכשפה העיוורת המתה, "באבה ואנגה",טוענים שהיא דייקה ב-85 אחוזים מהנבואות שלה. היא חזתה את אסון התאומים, הצונאמי בתאילנד, אסון הצוללת קורסק, מותה של הנסיכה דיאנה, העלייה של דאעש, פרישת בריטניה מהאיחוד האירופי ועוד ועוד. יכולות הניבוי שלה הצליחו לגרום למחשבות גם אצל הספקנים הגדולים ביותר. היא זכתה לכינוי "נוסטרדמוס של חבל הבלקן", נחשבה לאחת הנשים האהובות בבולגריה ומנהיגי המדינה נהגו להתייעץ איתה בנושאים שונים. באבה מתה בשנת 1996, כשהייתה בת 85. לפני מותה היא ניבאה כמה מאורעות מוזרים במיוחד, כמו מלחמה על מאדים בשנת 3005, אולם אחת הנבואות ההרסניות ביותר שלה מתייחסת לתקופתנו ומדירה שינה מעיניהם של אלפי מאמינים.

באבה ניבאה שמלחמת עולם שלישית תחל בעקבות קונפליקט בין "מדינות הצפון לדרום". נבואתה המצמררת אומרת: "כולם יתלו את תקוותיהם בנשיא ה-45 של ארה"ב כדי שיסיים את זה, אך ההפך יקרה. הוא יפיל את המדינה ותחול הסלמה בין מדינות הצפון לדרום". המאמינים מניחים שבמילים "צפון ודרום" התכוונה באבה לצפון ודרום קוריאה, ומאחר שהמתחים בין ארה"ב לצפון קוריאה רק הולכים ומתגברים, עולה התחושה שנבואתה של באבא על פרוץ מלחמה עולמית ושימוש בנשק גרעיני צפויה להתממש עוד השנה.

לפי נבואתה של המכשפה העיוורת המלחמה הגרעינית הזו תהרוס את העולם ותוביל כמעט להשמדת המין האנושי, כשמרבית האוכלוסייה תמות מסרטן העור כתוצאה מהשימוש בנשק כימי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סוף העולם קרוב מאי פעם? באבה ואנגה מאשרת/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

נבואת זעם ממי שניבא את טראמפ: זה היום (הממש קרוב) בו תפרוץ מלחמת העולם ה-3

לכתבה המלאה

אז איך היא טעתה בעבר?

באבא הזהירה שבשנת 2010 יערכו ניסיונות התנקשות בארבעה ראשי מדינות, שיובילו בין יתר הסיבות לפרוץ מלחמת העולם השלישית. בנבואה הזאת היא לא דייקה מאחר שרבים סברו כי ראשי המדינה אליה התכוונה באבה בנבואתה הם אובמה, סרקוזי, נתניהו, ולדימיר פוטין או גורדון בראון. אולם, אלה שמתעקשים בכל זאת להאמין לה טוענים כי היא למעשה התכוונה לבכיר חמאס, מחמוד אל-מבחוח, שנרצח בדובאי ב-19 בינואר 2010 ולנשיא פולין לשעבר, לך קצ'ינסקי, שנמצא מת בנסיבות מחשידות ב-10 באפריל 2010. השניים האחרים שמשתייכים לנבואה הם מועמר קדאפי וסאדם חוסיין שנמצאו מתים בשנים אחרות, אולם מאחר שכל אלו קשורים לאביב הערבי, מאמיניה של באבה סבורים שאי הדיוק בשנים אינו גורם שיש להתייחס אליו.

באבא ניבאה גם שאירופה תהיה תחת הנהגה אסלאמית עד 2043 ושהקומוניזם יחזור עד 2076. הנבואה על מלחמת עולם שלישית מגיעה בתזמון מדויק לנבואתו של הורסיו ויזגאס, שטוען כי מלחמה גרעינית תפרוץ בעוד ב-13 במאי, בציון 100 שנה לביקורה של "גבירתנו מפאטימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully