וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המורה הלוהט למתמטיקה ניסה להיות מצחיק - ושילם על זה ביוקר

22.4.2017 / 6:30

לפני שנה כל הרשת געשה כשסטודנט מלונדון גילה שהמורה שלו למתמטיקה הוא דוגמן שנוהג להצטלם ללא חולצה - והשבוע שמו של המורה עלה שוב לכותרות כשניסה להיות מצחיק והבין על בשרו שעדיף שיישאר מורה

Facebook/pietrobose

ממש לפני שנה המורה ההורס למתמטיקה פייטרו בוסלי הפך לכוכב רשת אהוד אחרי שאחד הסטודנטים שלו גילה שהוא למעשה דוגמן לוהט עם ריבועים בבטן שאומץ לחיקו של המעצב הנודע ג'ורג'יו ארמני. עברה שנה ובוסלי שוב מצא עצמו בכותרות, אך הפעם כולם כועסים עליו ומאשימים אותו בחוש הומור רע ובגזענות. איך שגלגל מסתובב לו.

המורה האיטלקי בן ה-28 גילה את צדדיה המרושעים של הרשת, כשספג מטר של ביקורת על סרטון משעשע (לדעתו) שפרסם. מר בוסלי שמבין כנראה את חוקי הרשת ויודע שלהמשיך לפרסם תמונות שלו מבליט את הריבועים בבטן לא יוסיפו עוד עוקבים ל-1.9 מיליון הקיימים אצלו באינסטגרם, ריענן לאחרונה את אוסף התכנים שלו בסרטונים שלו מתאמן ובאחד מהם אפילו ניסה להיות מצחיק. לצערו, זה ממש לא עבד לו.

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

תלמיד גילה שהמורה למתמטיקה הוא דוגמן לוהט במיוחד

לכתבה המלאה

בסרטון שעורר את זעם הרשת וצולם בזמן חופשה בפיליפינים, בוסלי משתף את צופיובעובדה שכמעט בלתי אפשרי למצוא ציוד אימון ראוי על החוף המרוחק בו הוא נמצא, ולכן הוא החליט לתפוס את אחד המקומיים בחוף ולהשתמש בו כמשקולת אנושית. אתם כבר רואים לאן זה הולך? "אני צריך למצוא משהו שאוכל להרים אותו שוב ושוב בשביל האימון", הוא אומר בסרטון. מהר מאוד הוא מבחין בפיליפיני מטייל על החוף ומתחיל לצעוד לעברו בזהירות כדי לא להפחיד אותו. כשזה מבחין בו הוא מתחיל לברוח ובוסלי רץ בעקבותיו עד שמצליח לתפוס אותו. כשהבחור נופל לידיו, בוסלי משתמש בו לחיזוק שרירי הידיים והרגליים - למרות שזה ממשיך לנסות לברוח ממנו. מיותר לציין שהסרטון מבוים והבחור הפיליפיני נבחר מראש לגלם את קורבן הציד של בוסלי, אולם זה לא מנע מהצופים לגרד את הראש ולטעון שמעבר לכך שזה לא מצחיק - זה גם מבטא גזענות.

"האדם הפיליפני מכונה ע"י האדם הלבן בשם עצם ובמילים 'המשקל שלי'. אין לו שם וגם לא רואים בבירור את פניו או שומעים אותו מדבר. הוא רק אובייקט ששימש את האדם הלבן ויש לגשת אליו באיטיות, כי כמו בעל חיים, הוא יכול לפחד ולברוח", כתב אחד הצופים, "אני יודע ליהנות ויש לי חוש הומור מעולה. זה מה שאיפשר לי להבין שזה מזעזע וגרוע. ממש לא מצחיק. אני בטוח שהייתה לך כוונה טובה אבל הסרטון הזה נעשה בטעם רע". אחר הוסיף: "חיזוק סטריאוטיפים גזעניים באמצעות שימוש בבחור הפיליפיני כאביזר. כשאנשים שנראים טוב מנסים להיות מצחיקים זה לרוב לא הולך להם". אדם שלישי כתב: "על אף שזה חמוד, קצת הומו-אירוטי וברור שהוא אינו מתכוון לפגוע... אני גם מוצא בסרטון הזה משהו בעייתי".

העיתון הבריטי "הטלגרף" פנה לבוסלי לקבלת תגובה. "אני כל כך לא גזען שקשה לי לראות משהו גזעני בסרטון המצחיק שעשיתי עם חברי דנל (הפיליפיני בסרטון)", אמר בוסלי שאילו היה מציין בסרטון שזה חבר שלו אולי הדברים היו נראים אחרת. "כולנו שונים אבל כולנו עדיין בני אדם. תמיד כיבדתי ותמיד אכבד את כולם", הוא הוסיף, "אם מישהו חושב שהסרטון שלי גזעני, כנראה שהגזענות נמצאת אצלו בראש". בוסלי אוחז בתואר דוקטור בהנדסה וכתב מאמר מעמיק ומרתק בנושא צירים תלת מימדיים של טורבינות. דרך אגב, קראנו את המאמר שלו ואחת הטורבינות שלו קורעת מצחוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully