וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שעות של חיפושים: אותר בחיים המטייל שנעדר מאתמול בים המלח

20.4.2017 / 7:43

כוחות גדולים חיפשו הלילה באזור נחל אוג בסיוע מסוק משטרתי ומטוס קרב, ולקראת הבוקר איתרו את הצעיר בריא ושלם. הוא התנתק אתמול בשעה 16:30 מארבעה מחבריו, נרדם בשטח ואותר על ידי ניידת משטרה בבוקר

צילום: קבוצת דיווחי הרגע
התחדשות החיפושים אחרי תלמיד ישיבה נעדר מירושלים במדבר יהודה, 20 באפריל 2017. יחידת חילוץ והצלה מגילות, מערכת וואלה! NEWS
אנשי יחידת החילוץ, הבוקר/מערכת וואלה! NEWS, יחידת חילוץ והצלה מגילות

ישראל כהן, תלמיד הישיבה מירושלים שנעדר מאתמול בנחל אוג שבצפון ים המלח, אותר הבוקר (חמישי) בריא ושלם. שוטרי משטרת ישראל איתרו אותו בסמוך לבסיס נבי מוסא הולך על הכביש. מתחקור ראשוני, כהן סיפר כי היה עייף ותשוש ונרדם בשולי הכביש, הוא קיבל אוכל ומים בשטח ונלקח לחפ"ק המשטרתי.

לדבריו, לאחר שהסתבך וטעה אתמול בדרך, עלה על הר גבוה. הוא ראה את המסוק שחיפש אחריו ונופף בידו אך המסוק לא זיהה אותו, ובהמשך הלילה הוא נרדם. כשהתעורר בבוקר, הוא צעד לכיוון הבסיס וזעק לעזרה. משלא נענה ישב בצד והמתין. ניידת משטרה שעברה במקום במסגרת החיפושים מצאה אותו כשהוא בריא ושלם.

תלמיד ישיבה נעדר מירושלים נמצא ליד כביש הגישה לבסיס נבי מוסא, 20 באפריל 2017. קבוצת דיווחי הרגע, מערכת וואלה! NEWS
הנעדר ישראל כהן, לאחר שנמצא/מערכת וואלה! NEWS, קבוצת דיווחי הרגע
חיפושים בנחל אוג 19 באפריל 2017. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
הכוחות פועלים במהלך הלילה/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה

מתנדבי יחידות החילוץ מגילות, ערד, עין גדי, עציון ושומרון, שוטרי מחוז ש"י, אנשי כיבוי והצלה, כלבני יחידת עוקץ, מסוק משטרתי ומטוס קרב שהאיר את השטח, סרקו את האזור לאורך הלילה.

אתמול דווח כי חמישה מטיילים, תלמידי ישיבה מירושלים בני 20-19, נמצאים בנחל מיובשים ותשושים. אחד מבין החמישה הזעיק עזרה ואותר במצב קל. לאחר זמן קצר, נוצר קשר טלפוני עם שלושה נוספים וצוותי החילוץ הגיעו אליהם והעניקו להם טיפול רפואי.

המטייל האחרון בקבוצה, כהן, לא נמצא. לפי חבריו, בשעה 16:30 נותק עמו הקשר. מאז שחברו צוותי החילוץ ליתר הקבוצה, הם פעלו לנסות לאתר את הצעיר שנעדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully