וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס ניסה להבריח חומר נפץ בתרופה של חולת סרטן מעזה

20.4.2017 / 0:46

הפלסטינית ואחותה קיבלו אישור כניסה לישראל לטיפול רפואי. הבודקים הביטחוניים במעבר ארז מצאו את החומר, שהוטמן בשפופרות של חומרים רפואיים ויועד לביצוע פיגוע בישראל. הן הועברו לחקירה ולאחר מכן שוחררה האחות החולה

פלסטינית במעבר ארז, אחרי מבצע צוק איתן, אוגוסט 2014. רויטרס
מעבר ארז. למצולמת אין קשר לנאמר בידיעה/רויטרס

פלסטינית חולת סרטן ואחותה מעזה נעצרו אתמול (רביעי) במעבר ארז לאחר שחומר נפץ, שמשמש לייצור מטעני חבלה ונועד לביצוע פיגוע, נתפס בכליהן. הבודקים הביטחוניים של רשות המעברים מצאו את החומר שהוטמן בתוך שפופרות של חומרים רפואיים. כניסתן של השתיים לישראל אושרה לצורך קבלת טיפול רפואי למחלת הסרטן שממנה סובלת החולה.

השפופרות אותרו במהלך הבידוק הביטחוני במעבר וטופלו על ידי חבלן של המחוז הדרומי במשטרת ישראל. מחקירה ראשונית בשב"כ מסתמן כי חומר הנפץ נשלח על ידי חמאס ומוערך כי יועד לביצוע פיגועים בישראל על ידי הארגון בתקופה הקרובה. השתיים הועברו להמשך חקירה בשב"כ ולאחר מכן שוחררה האחות החולה.

משב"כ נמסר כי "מדובר בהמשך הניסיונות של ארגוני הטרור ברצועת עזה, ובראשם חמאס, לנצל את התווך ההומניטרי והסיוע הרפואי שישראל מעניקה לתושבי הרצועה, לשם ביצוע פיגועי טרור בישראל".

ראש רשות המעברים במשרד הביטחון, תא"ל (מיל') כמיל אבו רוקון, שיבח את עבודת הבודקים הביטחוניים במעבר ארז על סיכול הברחת חומרי החבלה לישראל. "לצערנו הוכח שוב כי גורמי הטרור ברצועת עזה ממשיכים בניסיונות לנצל את הערוץ ההומניטרי להוצאת פיגועים לעורף ישראל. הבודקים הביטחוניים במעבר פעלו בדיוק כפי שציפינו מהם ובמקצועיות ראויה לציון".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
האב השכול שח"כ ביטן כינה "שקרן": "הדיון היה ביזיון"
הסדר טיעון נחתם עם בכיר בקהילה החרדית שנאשם באונס שלוש אחיות
חיפושים נרחבים אחר מטייל שנעדר משעות הצהריים במדבר יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully