וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האב השכול שח"כ ביטן כינה "שקרן": "הדיון היה ביזיון"

19.4.2017 / 0:45

אילן שגיא, ששכל את בנו ארז ב"צוק איתן", התייחס לדיון הסוער בוועדה לביקורת המדינה: "ראש הממשלה הגיע מוכן ולא ענה על כלום". על הוויכוח עם ח"כ ביטן אמר: "הדיון היה הצגת תיאטרון אחת גדולה"

צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: ניב מעוז

"הדיון בוועדה היה הצגת תיאטרון אחת גדולה" – כך אמר אתמול (רביעי) אילן שגיא, ששכל את בנו סמל ארז במבצע "צוק איתן" בהתייחסו לדיון הסוער בוועדה לביקורת המדינה על דוח המבקר. בדיון תקפו הורים שכולים את ראש הממשלה וחברי כנסת. בין היתר, התפרץ שגיא לעבר היושבים בוועדה וח"כ דוד ביטן (הליכוד) קרא לעברו "שקרן".

"ראש הממשלה הגיע מוכן", אמר שגיא, "הוא ידע כשהוא נכנס, כמנהגו, לומר 'לא היה כלום כי אין כלום'. כך הוא גם ענה לשאלות ששאלו אותו חברי הכנסת. לא יצא כלום מתוך הוועדה הזו. לא סוכם משהו, לא אמרו משהו. כששאלו את ראש הממשלה שאלות הוא לא ענה. יש לו את כלבי השמירה שלו. היו שם שלושה - דוד ביטן, מיקי זוהר, ועוד אחד שכל פעם קפצו וענו. עד שהגעתי למצב שקמתי ואמרתי להם שיסתמו את הפה. הם עדיין לא ראש הממשלה ולא יכולים לדבר בשמו".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
קצין בכיר: "לאסד נותרו כשלושה טונות של נשק כימי"
דרעי פנה ליועמ"ש: "החלטת בג"ץ על השבת משנה סדרי עולם"
חיפושים נרחבים אחר מטייל שנעדר משעות הצהריים במדבר יהודה

אילן שגיא, אביו השכול של סמל ארז שגיא, בדיון הוועדה לביקורת המדינה על דוח צוק איתן. הלל מאיר, תצפית TPS
"לא תיארתי לעצמי שזו הרמה". שגיא בדיון/תצפית TPS, הלל מאיר

שגיא סיפר על התקרית שבה קרא לו ח"כ ביטן (הליכוד) "שקרן". לדבריו, הוא הציג בפני ביטן מקרה שקרה באוגוסט, אז הוא הפגין מול משרד ראש הממשלה ונתקל בביטן. "הוא הגיע עם הרכב שלו וראה את השלט שכתבתי – 'ביבי תקים ועדת חקירה ממלכתית, אנחנו רוצים לדעת מה היה בצוק איתן'", סיפר. "הוא נעצר לידי וצעק אליי – 'לא יעזור לכם כלום'. אנחנו המשפחות השכולות, שאיבדו את היקר ביותר, את הבנים שלנו, לנו הוא צועק – 'לא תקום ועדת חקירה'. היום הזכרתי לו את זה והוא קרא לי 'שקרן'".

שגיא הוסיף כי "לא ציפיתי שהדיון יגיע לרמות כאלו של ביזיון. לא תיארתי לעצמי שזו הרמה. לצערי אלה נציגי הממשלה וזה ראש הממשלה שישב ושתק". שעות לאחר סיומו של הדיון הסוער, סיכם שגיא ואמר: "אני מרגיש עכשיו רגשות מעורבים. מצד אחד אני שמח שהצלחתי להוציא לאור את השד הנורא ושידעו כל ישראל איך המנהיגים, או אלה שיושבים בממשלה, מתייחסים להורים השכולים. ומצד שני אני מתגעגע לבן שלי, הוא חסר לי. אנחנו עושים את כל המאמצים כדי שהקבינט ובמיוחד זה שאחראי עליו יישם את דוח מבקר המדינה, שביקר את התנהלות אותו הקבינט בזמן המבצע".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"שמח שהוצאתי לאור את הדרך שבה מתייחסים להורים שכולים". שגיא וביטן, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

במהלך הדיון, שנמשך כשלוש שעות, אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי אין דרך להחליף את תהליך קבלת ההחלטות בקבינט. הוא הקשיב בדממה לטענות ההורים ואמר כי "ביקש לאפשר לכל ההורים שרוצים בזה לדבר כאן. לא בגלל הצד הפרוצדורלי אלא בגלל העניין האנושי. הלקחים קיימים, רובם מיושמים וייושמו. התפקיד שלנו הוא לדאוג שיש כמה שפחות שכול וכמה שיותר ביטחון ותקווה. אי אפשר לצמצם את זה לדיון זה, אבל אני מרשה לעצמי להאמין שראשי הממשלה בישראל מודעים לאחריות העצומה שיש לנו כדי להבטיח את המשך קיום האומה והמדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully