וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסדר טיעון נחתם עם בכיר בקהילה החרדית שנאשם באונס שלוש אחיות

לפי הסדר הטיעון, הרב המוכר בקהילה יודה בכתב אישום מתוקן שממנו יושמט סעיף האונס. בתמורה להודאה, הפרקליטות תגביל את עונש ל-18 שנות מאסר. לרב מיוחסות עבירות מין בשלוש האחיות בזמן שהיו קטינות

חרדי חרדים פשקווילים בשכונה מאה שערים. ShutterStock
לפי הסדר הטיעון הנאשם יפצה את המתלוננות ב-145 אלף שקלים/ShutterStock

הפרקליטות חתמה אתמול (רביעי) על הסדר טיעון עם משגיח ישיבה מוכר ומוערך בקהילה החרדית שנאשם באונס, מעשי סדום ומעשים מגונים בשלוש קטינות אחיות, קרובות משפחתו. לפי הסדר הטיעון, הרב, ששמו נאסר לפרסום, יודה בכתב אישום מתוקן שממנו יושמטו חלק מתיאורי המקרים וסעיפי אישום מרכזיים, בהם סעיף האונס. כך, הוא לא יואשם באונס אלא בניסיון אונס ובעבירות מין נוספות. בתמורה להודאה, הפרקליטות תגביל את עצמה לטעון לעונש של עד 18 שנות מאסר. כמו כן, הרב, המיוצג על ידי עו"ד יהודה פריד, יפצה את המתלוננות בסך כולל של 145 אלף שקלים.

הנאשם, בן 50, הוא תושב ירושלים ודמות מוכרת בעולם החרדי. בכתב האישום הוא מתואר כמי שמחזיק במעמד "נחשב ומכובד" ברחוב החרדי, וכן בעיני בני משפחתו. לפי כתב האישום, הוא ניצל את תחושת החובה של א', שהייתה קטינה בעת שהחלו המעשים והיום היא בת 27, שלמשפחתה העניק סיוע כלכלי. הוא אף ניצל לכאורה את הידע התורני שברשותו, כדי לטעון כי קיום יחסי מין עמה הם בגדר מצווה וכי הם יסייעו לו להירפא ממחלותיו. בנוסף לכן טען כביכול הנאשם כי "המעשים המיניים הכרחיים ל'תיקון' הקלקול בנשמתה של א' מגלגולה הקודם". את העבירות החל לבצע כשהייתה בת שש בלבד, והן החמירו עם השנים.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
קצין בכיר: "לאסד נותרו כשלושה טונות של נשק כימי"
ח"כים חרדים נגד החלטת בג"ץ: "נפעל בכל האמצעים לשמור על השבת"
אישה כבת 70 נהרגה כשחצתה את הכביש בנתניה; המשטרה פתחה בחקירה

רק בקיץ 2013 נפסק הקשר בין השניים, וזאת לאחר שא' למדה מפי אחותה כי גם היא נפגעה מינית מהנאשם. המעשים באחות הנוספת, ב' בת ה-29, החלו כשהייתה בת שבע. לפי כתב האישום, הם נעשו בתואנות שווא כי על הנאשם לטפל בבעיית כפייתיות שממנה סבלה הילדה. עוד צוין כי הוא טען שעליו להדריך אותה לקראת חיי הנישואים. הנאשם חזר לכאורה על מעשיו גם בג', האחות הקטנה מבין השלוש, בת 23, כשהוא מתבסס על אותם נימוקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully