וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה כבת 70 נהרגה כשחצתה את הכביש בנתניה; המשטרה פתחה בחקירה

האישה חצתה את הכביש בצומת הרחובות ש"י עגנון ופנחס לבון בעיר, וצוותי הרפואה שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותה. "היא הייתה מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה", סיפר פרמדיק מד"א

תאונה של הולכת רגל מאוטובוס, יאנוש קורצ'אק, נתניה, 19 באפריל 2017. שלומי מרצ'ביאק תיעוד מבצעי מדא, מערכת וואלה! NEWS
זירת התאונה בנתניה/מערכת וואלה! NEWS, שלומי מרצ'ביאק תיעוד מבצעי מדא

אישה כבת 70 נהרגה היום (רביעי) בתאונת דרכים בצומת הרחובות ש"י עגנון ופנחס לבון בנתניה. האישה, הולכת רגל, ככל הנראה עברה במעבר חצייה ונדרסה למוות. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותה, ובוחני תאונות הדרכים של מרחב השרון פתחו בחקירה.

"על הכביש שכבה אישה כבת 70, מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה כשהיא סובלת מפציעה רב-מערכתית קשה", אמר פרמדיק מד"א יקי חג'ג'. "היא הייתה ללא רוח חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה".

מעמותת "אור ירוק" נמסר בעקבות התאונה כי ישראל נמצאת במקום הראשון בשיעור הולכי הרגל ההרוגים מתאונות דרכים מקרב המדינות המתקדמות. מנתונים שריכזה העמותה עולה כי תאונות שבהן נפגעים הולכי רגל עולות למדינה בכל שנה בממוצע 2.4 מיליארד שקלים.

"מדינת ישראל הפכה למקום שמסוכן ללכת בו ברגל, בעיקר לקשישים", אמר ארז קיטה, מנכ"ל העמותה. "אנשים יוצאים בבוקר ולא בטוחים שיחזרו לביתם בסוף היום. האחריות היא של משרד התחבורה והבטיחות בדרכים לאתר את אותם מעברי חציה מסוכנים ולהציב לפניהם פסי האטה שירסנו את מהירות הנסיעה".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
קצין בכיר: "מעבר טאבה נסגר עקב כוונה מידית של דאעש לבצע פיגוע"
נכי צה"ל נגד עיריית טירה: לא לאנדרטה לזכר "נופלי הנכבה"
בג"ץ הכריע: תותר פתיחת מרכולים ומרכזי בילוי בשבת בתל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully