וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבואת זעם ממי שניבא את טראמפ: זה היום (הממש קרוב) בו תפרוץ מלחמת העולם ה-3

20.4.2017 / 11:10

המיסטיקן שניבא את בחירת דונלד טראמפ לנשיאות ארה"ב ואת תקיפת טראמפ בסורה חזה את התאריך המדויק לפרוץ מלחמת העולם השלישית - ואנחנו מקווים שהפעם הוא יטעה

Manuel Fri

בסרטון – ככה תראה מלחמת העולם השלישית? כשפצצות אטום מתפוצצות

אחרי ששתי נבואותיו האחרונות התבררו כנכונות, נותר לנו רק לקוות שנבואתו השלישית וההרסנית מכל תוכיח שגם הוא - כמו רבים אחרים - למעשה נביא שקר. הורסיו ויזגאס, המכנה את עצמו "שליחו של אלוהים", טוען שניבא נכונה את בחירתו של דונלד טראמפ לנשיאות ארה"ב ואת המתקפה האווירית על בסיס האוויר בחומס, סוריה, מוקדם יותר החודש. הנבואה השלישית שלו, שכמו קודמותיה הופיעה לו בחלום, גורסת שמלחמת עולם שלישית תפרוץ בעוד מספר שבועות - או ליתר דיוק בציון 100 שנה לביקורה של "גבירתנו מפאטימה", מרים הקדושה, ב-13 במאי 1917.

על פי האמונה הקאתולית, מרים הקדושה התגלתה בפני שלושה ילדים בכפר פאטימה שבפורטוגל וניבאה נבואה זעם בעלת שלושה חלקים. שני חלקיה הראשונים, לפי המאמינים, כבר התממשו (מלחמת העולם השנייה וחזרתה של רוסיה הקומוניסטית לנצרות). החלק השלישי בנבואה אינו ידוע, אם כי המאמינים סבורים שהיא תביא צער לחלק גדול מהאנושות. הנבואה של ויזגאס, שמתבססת את נבואתה של מרים, טוענת שטראמפ יביא עמו את מלחמת העולם השלישית, כשהתקיפה בסוריה היא סימן האזהרה הראשון שמסמל את הבאות.

לדבריו, ב-13 במאי 2017 תפרוץ מלחמה גרעינית עולמית שתסתיים ב-13 באוקטובר, יום הביקור האחרון של אמו של ישו.

טראמפ ומלחמת העחלם השלישית. צילום מסך
האם טראמפ יביא למלחמת עולם שלישית?/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

ספריית סוף העולם בנורבגיה מוכנה לאפוקליפסה שתחריב את האנושות

לכתבה המלאה

ויזגאס, המתגורר בטקסס, מאמין שאלוהים העניק לו כוחות. הוא אמר לדיילי סטאר: "אנשים צריכים להכין את עצמם לזה שבין ה-13 במאי ל-13 באוקטובר 2017, המלחמה הזאת תתרחש ותיגמר עם הרבה הרס, הלם ומוות". הוא הוסיף: "היה לי חלום ובו ראיתי כדורי אש נופלים מהשמיים ופוגעים בכדור הארץ. אנשים בכל מקום רצו בניסיון להסתתר מההרס הזה. אני מאמין שאלו היו סמלים לטילים הגרעיניים שיפלו על ערים ואנשים ברחבי העולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully