וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגוע דריסה בגוש עציון: בן 60 נפצע קל-בינוני; הדורס נורה

19.4.2017 / 17:11

המחבל הגיע לצומת הגוש שבכביש 60, פגע בעובר אורח ונורה למוות על ידי כוח צה"ל במקום. במכוניתו נמצאה סכין. חובשים ופרמדיקים העניקו טיפול רפואי לפצוע ופינו אותו לבית החולים שערי צדק

צילום: הצלה יו"ש, עריכה: ורד לידני

גבר כבן 60 נפצע היום (רביעי) באורח קל-בינוני בפיגוע דריסה בצומת גוש עציון, בכביש 60. המחבל נורה על ידי כוח צה"ל שהיה במקום ומותו נקבע זמן קצר לאחר מכן. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לפצוע הישראלי טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים שערי צדק בירושלים.

מהחקירה עולה כי המחבל, סוהייב משאהרה, בן 21 מהכפר סוואחרה, ניצל את ההזדמנות שבה אוטובוס הוריד נוסעים בטרמפיאדה הצפונית של הצומת. הוא הגיע מצפון לדרום ופגע בבן ה-60, שירד מהאוטובוס ועמד לחצות את הכביש. במהלך סריקה ברכבו של המחבל אותרה סכין.


עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
חנה הגיעה לחילופי סטודנטים בישראל - ונרצחה בפיגוע בירושלים
נתניהו על הפיגוע בירושלים: "טרור אסלאמי היכה בבירת ישראל"
אחרי הפיגוע הקטלני בעפרה: מדיניות "המוקדים האלימים" של צה"ל יצאה לדרך

פיגוע דריסה בצומת גוש עציון 19 באפריל 2017. הצלה יהודה ושומרון
זירת הפיגוע/הצלה יהודה ושומרון

חובש רפואת חירום במד"א שמואל דניאל, אמר כי "בתחנת האוטובוס שכב גבר כבן 70 כשהוא בהכרה ומבולבל. אזרחים סיפרו לנו שהוא נפגע מרכב בזמן שעמד מאחורי האוטובוס. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני שכלל חבישות וקיבוע ופינינו אותו במצב קל ויציב לבית החולים".

ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן אמר בעקבות הפיגוע כי מדובר ב"עוד אירוע שממחיש את הרצון של הטרור להכניע אותנו. אך עליהם להבין כי זה רק מחזק אותנו. אני מאחל החלמה מהירה לפצוע וקורא לממשלת לחזק את ההתיישבות ולקדם בנייה בכל הכוח. כי כאשר הם שופכים את דמנו, כל בן עוולה צריך לדעת שדמו בראשו והתוצאה תהיה עוד הרבה בתים ומתיישבים בכל ארץ ישראל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פיגוע דריסה בצומת גוש עציון 19 באפריל 2017. הצלה יהודה ושומרון
המחבל נורה מידית/הצלה יהודה ושומרון

ביום שישי נרצחה חנה בלדון, סטודנטית בת 21 מבריטניה, בפיגוע דקירה ברכבת הקלה בירושלים. כוחות החירום בזירה ביצעו בה פעולות החייאה והיא פונתה לבית החולים הדסה הר הצופים בעיר, אולם שם נקבע מותה. המחבל, תושב ראס אל-עמוד בן 57, נעצר בזירה, מבלי שנפצע.

מפקד מחוז ירושלים במשטרה, ניצב יורם הלוי, מסר לאחר האירוע כי החשוד מעורער בנפשו ואף ניסה להתאבד לאחרונה. המחבל הוא ג'מיל תמימי. משב"כ נמסר: "זהו מקרה נוסף מבין רבים שפלסטיני הסובל ממצוקות אישיות, נפשיות או מוסריות בוחר לבצע פיגוע בכדי למצוא מפלט לבעיותיו". מחקירה ראשונית עלה כי הוא היה בדרכו מצפון הארץ לירושלים, שם שהה במסגרת רפואית לבריאות הנפש.

(עדכון ראשון: 16:24)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully