וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ישראל היממה אותי": האיש שביקר בכל מדינה בעולם ומרוויח מזה מיליונים

20.4.2017 / 17:00

גם אתם רוצים לטייל בכל העולם ולהרוויח מזה כסף? בלוגר הנסיעות ג'וני וורד, שגדל במשפחה ענייה, הגשים את החלום והפך לבלוגר נחשק שמרוויח מיליונים רק ממסעותיו מסביב לעולם. גם בישראל הוא היה וזה מה שהיה לו להגיד עלינו

youtube/onestep4ward

ג'וני וורד בן ה-33 הוא בלוגר נסיעות שביקר בכל מדינה על פני כדור בארץ, והרוויח מזה רק בחמש השנים האחרונות כמעט שני מיליון דולרים. כמובן שהוא גם היה בישראל והמליץ עליה בחום בבלוג שלו.

הצעיר האירי גדל במשפחה חד הורית ענייה בעיר גולוויי, אירלנד, וטיולים משכו אותו מאז שהיה צעיר, אך מצבה הכלכלי של משפחתו לא אפשר לו לצאת אליהם. הוא שאף לצאת מהעוני, למד כלכלה ורצה ולהפוך לבנקאי בלונדון. לאחר סיום התואר ב-2006, הוא לימד במחנה קיץ בארה"ב ועבר ללמד אנגלית בתאילנד. למסעות הראשונים הוא יצא עם תקציב מוגבל, אבל שמע על בלוגר נסיעות מצליח בשם מאט הנווד, שהרוויח 3,000 דולרים לחודש, וקיבל השראה לפתוח את בלוג הנסיעות שלו - One Step 4 Ward.

את האתר הראשון בנה לו בחור מהפיליפינים תמורת 100 אירו, כשהכנסותיו צמחו מ-85 דולרים לחודש לסכום מדהים של 7,000 דולרים תוך שישה חודשים. וורד ניצל את הפוטנציאל ופתח עוד אתרים, שכר שני כותבים והחל להרוויח סכום של 50 אלף דולרים בחודש. כיום הוא בעל חברת מדיה דיגיטלית רווחית, מחזיק במעל מאה אתרים ובחשבון הבנק שלו כמעט שני מיליון דולרים, שאותם הרוויח מלכתוב על מסעותיו. "עזבתי את העבודה האמיתית והיחידה שהייתה לי בסידני, אוסטרליה, כדי לטייל בעולם ולהיות בלוגר", הוא סיפר לדיילי מייל, "כשמפרסם פנה אליי אחרי שישה חודשים, חשבתי שהחברים שלי עובדים עליי, אבל תודה לאל שהמפרסם לא נבהל מהתשובה המוזרה שלי וסגרנו עסקה. דפוסי השינה שלי משונים מאוד. מלעבוד ולבלות בשעות מאוחרות ועד להתעורר בשעות מוזרות לטיסות ושיחות עסקיות. האמת שאין לי שגרת יום נורמלית".

וורד משקיע את כספו בעיקר ברכוש, "אני מאוד זהיר עם ההכנסות שלי. בוחר בפקידה היכן להשקיע את כספי. ברגע שהתחלתי להרוויח כסף מבלוגים, החלטתי לבקר בכל מדינה בעולם וזה היה המסע המדהים ביותר שיכולתי לעלות על דעתי. מלבד להיות כדורגלן, שבגיל 13 בערך כבר הבנתי שזה לא יקרה, רציתי להיות איש עסקים. אני רק בתחילת הדרך שלי, אני מקווה".

ומה הטיפ שלו לבלוגר הפוטנציאלי? "תהיו שונים", הוא אומר, "לבלות ארבעה חודשים בדרום מזרח אסיה ואוסטרליה תהיה חוויה מדהימה בשבילכם, אבל אף אחד לא רוצה לקרוא את אותם סיפורים על סידני, בנגקוק וסינגפור. הם שמעו את כל זה לפני. אז למה שאנשים יקראו דווקא את הבלוג שלכם? מה נקודת המבט שלכם? איך אתם שונים מאחרים? לכל אחד יש בלוג עכשיו, אז אם אתם רוצים שהבלוג שלכם יצבור תאוצה, צריך שיהיה לכם סיפור טוב לספר - ושנה של בילוי בתאילנד לא יתנו לכם את זה".

עוד באותו נושא

שיא נשי: ביקרה בכל מדינות העולם בזמן הקצר ביותר

לכתבה המלאה

על ישראל: "האוכל גרם לי להתרגש כל פעם מחדש"

במסגרת מסעותיו האינסופיים, ג'וני וורד ביקר גם בישראל וכתב רבות בבלוג שלו על מסעו בארץ הקודש. באחד הפוסטים שלו הוא המליץ על חמישה מקומות בישראל שחובה לבקר בהם. וכך הוא כתב: "ישראל היממה אותי ואני ממליץ לכולם לבוא לבקר בה. האנשים ידידותיים מאוד, האוכל גרם לי להתרגש כל פעם מחדש, חיי הלילה התוססים, החופים היפים והתרבות וההיסטוריה הם משהו שאין כמותם בעולם".

הוא המליץ על ירושלים ("זו העיר הקדושה ביותר בעולם. מקום בעל אופי שכל יום טיול בו מרגיש כמו הרפתקה"), נצרת ("ערבים מוסלמים מדברים עברית, חברויות בין דתות, וכל זה על רקע עיר הולדתו של ישוע, נצרת פשוט מהממת"), תל אביב ("חופים יפים הממלאים לך את היום ואינספור ברים שממלאים לך את הלילה"), מצפה רמון ("אל תחמיצו את הפנינה הזאת, זו התשובה של המזרח התיכון לגרנד קניון") והגדה המערבית ("חציית 'הגבול' לגדה המערבית היא כמו טיסה ליבשת אחרת. תוכלו לקנות בקלאווה במחירים זולים לפני שאתם חוזרים לצד הישראלי היקר יותר").

בלוגר הנסיעות ג'וני וורד בים המלח. onestep4ward.com, צילום מסך
ג'וני וורד בים המלח/צילום מסך, onestep4ward.com

אם ביוקר עסקינן, בפוסט אחר שלו על ישראל הוא מציין שהיא לא מדינה זולה, אך מציע טיפים לחסכון עבור המטיילים - הן במלונות, בצימרים, במסעדות ובאטרקציות.

בפוסט נוסף הוא סיכם בנקודות מה הופך את ישראל ליעד תיירותי נחשק, "אתה יכול לשחות בים המלח - הנקודה הנמוכה ביותר בעולם, לטייל בירושלים - העיר ההוליסטית בעולם, לחגוג בתל אביב, לבקר בנצרת, ללמוד על הסכסוך הישראלי-פלסטיני בגדה המערבית, לבקר במקום הולדתו של ישוע, לצפות בזריחה במצדה ולאכול חומוס עד שתתפוצץ".

אתם מוזמנים להציץ בשלל הפוסטים המפרגנים שלו על ישראל. כנראה שיש מי שאוהב את מה ואת מי שהוא רואה בארץ.

בלוגר הנסיעות ג'וני וורד במצפה רמון. onestep4ward.com, צילום מסך
ג'וני וורד במצפה רמון/צילום מסך, onestep4ward.com

ביקורו בשער הגיהנום בטורקמניסטן:

מנשק למה במאצ'ו פיצ'ו:

  • עוד באותו נושא:
  • בלוגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully