וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרליה: כריש הרג נערה שגלשה עם אביה - לנגד אמה ואחיותיה

18.4.2017 / 20:52

בת 17 שבילתה עם משפחתה בעיירת נופש בחופה המערבי של המדינה הותקפה על ידי כריש, ומתה בעקבות פציעות חמורות ודימום רב. "מתנחמים מעט בכך שהיא מתה בזמן שעשתה את מה שהיא אוהבת"

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

נערה בת 17 מתה אחרי בתקיפת כריש, בזמן שהיא גלשה עם אביה בחוף של אוסטרליה. לטישיה ברוור הייתה בחופשה בעיירת הנופש אספרנס בחופה המערבי של המדינה, כשהיא יצאה אתמול (שני) לגלוש עם אביה, כשאמה ואחיותיה צופים בהם מהחוף.

"האב ובתו גלשו באזור שבו נשברו הגלים ואז אירעה התקיפה", מסר בן ג'פס, סמל בכיר במשטרת מערב אוסטרליה. "הוא (האב) הביא אותה לחוף". גורמי הצלה שטיפלו בה אמרו שהפציעות והדם שאיבדה לטישיה היו חמורים מדי מכדי שתצליח לשרוד. "אנחנו יכולים להתנחם מעט בכך שלטישיה מתה כשהיא עשתה משהו שהיא אוהבת", מסר דובר מטעם משפחתה במסיבת עיתונאים. "לה ולמשפחתה הייתה תשוקה לאוקיינוס. היא אהבה לגלוש עם אביה ואחיותיה".

זאת התקיפה הקטלנית הראשונה שבה מעורבים כרישים שאירעה השנה באוסטרליה, אחרי שבשנה שעברה נהרגו שני בני אדם בתקריות דומות, גם כן בחופה המערבי של המדינה. לפי מידע של אוניברסיטת פלורידה, אוסטרליה נמצאת רק אחרי ארצות הברית במספר התקריות שבהן מעורבים בני אדם וכרישים.

לקריאה נוספת בנושא
מלתעות, גרסת המציאות: שיא במספר תקיפות הכריש ברחבי העולם
צפו בזלילה: עשרות כרישים טורפים גופת לווייתן גדול-סנפיר

כריש שוחה בסמוך לחוף בפלורידה, ארצות הברית. AP
אוסטרליה שנייה רק לארה"ב במספר התקריות. כריש בחופי פלורידה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully