וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המגישה המפורסמת פוטרה לאחר שהתגלה שעסקה במקביל בזנות

20.4.2017 / 11:30

אחת מהכוכבות הגדלות בבוסניה גילתה שהיא משלימה הכנסה באמצעות מכירת גופה למסיבות של עשירים, ובהנהלת הערוץ בו היא מגישה תוכנית מצליחה החליטו לפטר אותה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

Parovi

בסרטון - תעודת הזהות של סנאדה בתוכנית הראשונה בה השתתפה

סנאדה נורקיץ' בת ה-26 היא סלב מוכרת מאוד בבוסניה. היא השתתפה בעבר במספר תוכניות ריאליטי ולאחרונה שימשה כמגישת תוכנית האירוח הטלוויזיונית The Mighty בערוץ PINK, ממנה פוטרה בשל סיבה ביזארית למדי - מעסיקיה גילו כי במקביל לעבודתה בטלוויזיה, נורקיץ' גם עסקה בזנות.

דובר מטעם הרשת, שסרבה לאשר שסיבת הפיטורים הרשמית היא עבודתה הנוספת של המגישה, מסר לתקשורת המקומית: "למרות שהתוכנית הייתה מבדרת וללא כוונה לפגוע באף אחד, ואך הצליחה יפה בטבלאות הרייטינג, החליטה הנהלת הערוץ להפסיק לשדר אותה". לדבריו, הסיבה הייתה מספר תלונות שהתקבלו על המגישה שטענו ש"היא לא מתאימה להנחות תוכנית ברשת לאומית" והתלוננו על התנהגותה והדיבור המלוכלך שלה.

נורקיץ' בתוכנית

ובשעות הפנאי

"זנות היא עבודה כמו כל עבודה אחרת", אמרה נורקיץ' על עבודתה הנוספת. "אני נאלצת למכור את גופי כדי לשרוד. אני לא רואה שום דבר בעייתי בכך. אני כלל לא חוששת מבית הכלא. מי שרוצה לכלוא אותי אלה אותם אנשים שמשלמים לי ובכלל - חבר שלי פוליטיקאי ולא ייתן שיעצרו אותי. הוא מגן עליי".

נורקיץ' נשאלה על לקוחותיה וסיפרה שהם "בעיקר אנשי עסקים לא מפורסמים שמשתמשים בשירותיי. רובם אנשים יפים ונאים, ויש לא מעט בחורות שהיו חולמות על כך".

היא סיפרה שהיא גובה 400 אירו עבור בילוי חד פעמי איתה ו-800 אירו עבור מין קבוצתי. "הגברים האלה מזמינים אותי כשהנשים שלהם לא בבית. אני מגיעה למסיבות שלהם, עושה איתם סקס בבית שלהם ולפעמים הם באים אלי הביתה ומביאים לי מתנו יקרות", היא טענה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully