וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשד לאונס הקבוצתי בהרצליה: נמצאו שרידי סם בבדיקת המתלוננת

18.4.2017 / 14:14

המשטרה בודקת האם שרידי סם שנמצאו בגופה של המתלוננת ניתנו לה מבלי שידעה עליו. עו"ד של אחד החשודים, בני 20 מהדרום: "מסרנו למשטרה חומרים שמעידים על מצב המתלוננת, מקווים שתבדוק את הראיות"

צילום: יותם רונן, עריכה: שניר דבוש

שרידי סם נמצאו בשתן של הנערה בת ה-17 שהתלוננה על אונס בהרצליה, ובמשטרה בוחנים היום (שלישי) אם החומר ניתן לה מבלי שידעה עליו או שצרכה אותו ביודיעין. שלושה חשודים במעשה נעצרו במהלך החג, מעצרם של שניים מהם, בני 20 תושבי הדרום, הוארך בצהריים עד ליום חמישי. מעצרו של בעל הדירה שבה התרחשו לכאורה המעשים הוארך אתמול ביומיים.

על פי החשד, הנערה הכירה את אחד החשודים, בן 22, והגיעה עמו לביתו בהרצליה ביום שישי. בבית חיכו שני החשודים הנוספים, שביצעו בה לכאורה את המעשים במשך כמה שעות. במשטרה בודקים את טענת המתלוננת, שסירבה בתחילה להתלונן אך הסכימה לספר לחוקרי המשטרה על המקרה לאחר שחברתה עדכנה את המשטרה על האירוע. כל שלושת החשודים טוענים כי היחסים היו בהסכמה.

פיגומים נפלו על בית קפה, רחוב יוניצמן, תל אביב. דצמבר 2016. ניב אהרונסון
מעצר שניים מהחשודים הוארך עד יום חמישי/ניב אהרונסון

עו"ד דן באומן, המייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את אחד החשודים, חייל בשירות סדיר: "החשוד מסר גרסה מפורטת לגבי השתלשלות האירועים, וטוען בתוקף כי כל היחסים היו בהסכמתה המלאה של הצעירה. אנו סומכים על המשטרה שתבדוק את גרסתו של החייל ותאפשר את שחרורו".

עו"ד ישר יעקובי, המייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את החשוד השני: "מדובר בבחור צעיר ללא עבר פלילי. הצעיר טוען כי כל היחסים היו בהסכמתה של הצעירה. כבר בשלב זה של החקירה ישנן אינדיקציות התומכות בגרסתו של הצעיר. מסרו למשטרה מלכתחילה שבטלפון של החשוד יש חומרים שיכולים לשפוך אור על המקרה, דווקא לטובת החשודים. משום מה, המשטרה לא ממהרת להקשיב לקולה של המתלוננת בזמן האירוע לכאורה. אנו מקווים שהמשטרה תבדוק בהקדם את הראיות שנמצאות בידיהם ואליהן הצבענו במהלך הדיון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully