וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדי יום בשעה 14:00: יעקב אילון באולפן וואלה! NEWS

יעקב אילון

18.4.2017 / 14:00

בחירות בבריטניה, שביתת האסירים הפלסטינים, הלוויותיהם של שני הצעירים שטבעו בכנרת והמשך החיפושים אחר הנעדר השלישי, איך הצליח הנסיך הארי לצאת מהדכאון שחווה אחרי מות אמו וחגיגות המימונה בדימונה מארחות את רה"מ נתניהו

צילום: יוסי ציפקיס, בני בן סימון, יותם רונן, ערן גילוארד, רויטרס, עריכה: ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

ראש ממשלת בריטניה תרזה מיי הודיעה כי היא מבקשת לערוך בחירות בראשית חודש יוני במקום בשנת 2020, אורן נהרי עורך חדשות החוץ עם הפרטים.

כ-1200 אסירים פלסטינים בבתי הכלא בישראל פתחו אמש בשביתת רעב אותה מארגן מרואן ברגותי הכלוא בישראל. כתב המשטרה של וואלה אבי אשכנזי דווח מכלא קישון אליו הועבר אמש ברגותי.

אבי יששכרוף הפרשן לענייני ערבים של וואלה הסביר האם אכן מדובר בתרגיל שנועד לחזק את מעמדו הפוליטי של ברגותי בקרב הפלסטינים כפי שטוענים שרי ממשלה.

אמש התפרסם ב"ניו יורק טיימס" מאמר פרי עטו של ברגותי בו הוא מסביר מדוע מתקיימת השביתה אך ללא אזכור לכך שברגותי הוא טרוריסט מורגש. עמרי נחמיאס שליח וואלה לוושינגטון עדכן כי הבוקר פרסם העיתון הבהרה.

נחמן איטח ולירון כראדי שטבעו בכנרת הובאו למנוחות. כתב וואלה אלי אשכנזי דווח מזירת החיפושים אחר הנעדר השלישי איתמר אוחנה.

בתום חקירה סמויה בת חצי שנה, המשטרה עצרה עשרים ושמונה חשודים הקשורים לעיתון החרדי "הפלס" בחשד שהפעילו סחיטות ואיומים על חברות ומפרסמים. משה שטיינמץ כתב וואלה בירושלים על הפרשה הסוערת.

חול המועד כבר מאחורינו, כתב וואלה בדרום יניר יגנה דווח מאחד האירועים בדימונה בהם התארחו ראש הממשלה נתניהו ורעייתו.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully