וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוגתו של נחמן איטח שגופתו אותרה בכנרת: "מלאך שלי, תחזור"

18.4.2017 / 1:20

חברתו פרסמה פוסט בפייסבוק לאחר שנודע למשפחה על מציאתו. "לא הגיע לך לסיים ככה", כתבה לו, "מתחננת שתחזור לחבק אותי, להרקיד אותי. לאן הלכת לי?". הלווייתו תתקיים היום בהר המנוחות שבירושלים

Israeli Police

"נחמן שלי, מלאך קטן שלי, לא הגיע לך. לא הגיע לך לסיים ככה. מתחננת שתחזור", כך כתבה אמש (שני) נעמי מתנה, בת זוגו של נחמן איטח בן 21 מביתר עילית, שגופתו אותרה אמש בכנרת אחרי שישה ימים שבהם הוגדר נעדר. בפוסט שפרסמה בת זוגו בפייסבוק היא הודיעה כי נמצאה גופתו והוסיפה: "כל התפילות, הקבלות, הן לא הלכו ריקם. מצאו את הגופה שלך, זיהו אותה".

בהמשך כתבה: "מתחננת שתחזור, תחזור לחייך, תחזור לומר לי שאין יציאה טובה בלי החיוך שלי, תחזור לחבק אותי כשאתה מרגיש שלא טוב לי, תחזור להרקיד אותי גם כשלא בא לי. למה? לאן הלכת לי?". את הפוסט שלה חתמה בכך ש"לנצח תהיה בלבי". הלווייתו של איטח צפויה להתקיים היום בצהריים בהר המנוחות שבירושלים.

השר לביטחון הפנים גלעד ארדן הביע הלילה בחשבון הטוויטר שלו צער על הסיום המר של החיפושים. "יחד עם שמחת החג זה היה גם ערב עצוב שבו נמצאו גופותיהם של לירון כראדי ונחמן איטח", כתב "צר לי מאד שכך הסתיימו החיפושים. תנחומי הכנים למשפחות".

לקריאה נוספת:
אחרי שישה ימים: אותרו גופותיהם של שניים מהנעדרים בכנרת
מאז 2009: תשעה נופשים עם מזרני ים וסירות גומי טבעו למוות בכנרת
"נתניהו, תתעורר": משפחות הנעדרים בכנרת קוראות להרחיב את החיפוש

נחמן איטח מביתר עילית, 12 באפריל 2017. פייסבוק, צילום מסך
"לנצח תהיה בלבי". איטח/צילום מסך, פייסבוק

גופתו של איטח אותרה מוקדם יותר אתמול יחד עם גופה של נעדר נוסף מבין השלושה, לירון כראדי בן 17 מנתניה. כראדי יובא למנוחות היום ב-14:00 באור עקיבא. לאחר מציאת הגופות הן הועברו בבסיס השיטור הימי בדגניה, שם זוהו על ידי בני המשפחה. המאמצים לאיתור הנעדר השלישי, איתמר אוחנה בן 19 מקריית שמונה, נמשכים.

מהמשטרה נמסר כי ספינה שעליה הותקן סונאר וציוד מתקדם נוסף של חיל הים הצליחה לסמן עבור הצוללנים את מיקום הגופות, ולאפשר להביא אותן לחוף לצורך זיהוי. מאמצי החיפוש כללו סריקות ימיות על ידי ספינות שיטור וצוללנים בסיוע אופנועי ים, וכן סריקות של סיירים ופרשים לחופי האגם וצילומי אוויר באמצעות מסוקים ורחפנים.

השלושה נעדרו מאז יום רביעי בשעות הבוקר. הם נסחפו על גבי מזרני ים בחוף לבנון שבכנרת בשלושה מקרים שונים. בני משפחותיהם מתחו ביקורת על מאמצי החיפוש ועל התשתיות בחופי הכינרת.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
חיפושים אחרי הנעדרים בכנרת, 15 באפריל 2017. חטיבת דובר המשטרה
מאמצי החיפוש בכנרת השבוע/חטיבת דובר המשטרה
חיפושים אחר הנעדרים בכנרת 13 באפריל 2017. חטיבת דובר המשטרה
מחפשים אחר הנעדרים, השבוע/חטיבת דובר המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully